Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No eipä se mikään amerikantemppu pitäisi olla? Jos puhutaan samasta kumista yleensäkkään . Itse laitoin suojakumin ensin männän reunalle ja sitten satulan uraan ja painoin männän sisään. Helppoa.
Kuvallista selostusta ei enää saa tehtyä kun eilen ruuvattiin escovainaan kanssa jarrut kiinni . Ja samaisesta suojakumista oli kyse. Sen tiivisteen kanssa ei oikein ongelmaa voi olla kun väärinkään sitä ei voi varmaan laittaa .
Itse joskus yritin tunkea vanhaa kumia ruosteiseen sylinteriin, ei menny Tämä tarina on tosi!
Siis vakavissaan, se ura sylinterissä voi olla niin ruosteessa mihin sen kumin pitäis mennä että voi sen takia olla vaikeata. Itsekkin joskus ihmettelin asiaa kun yritin vanhaa kumia laittaa ruosteiseen uraan kunnes sitten näin millaiselta se uusi näyttää niin sitten vasta ymmärsin että se urahan oli aivan täynnä paskaa mihin sitä olin yrittänyt työntää.