Tiedustelua 1.8TD ekkeristä (-96)

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
altti450

Tiedustelua 1.8TD ekkeristä (-96)

Viesti Kirjoittaja altti450 »

Moi,

tuollaista farmaria olen harkitsemassa työajoon ja mieleen nousi muutama kyssäri kulkupelistä.

Kuinka usein tuossa täytyy räplätä jakopäätä, jos ostan ~300t ajetun yksilön? Miten esim. alusta kestää kyseisessä autossa?

Ajatus olisi katsastaa farmari pakuksi. Kyseisen kombinaation omistajat saavat myös ilmoitella käyttokokemuksissta/kustannuksista jos siltä tuntuu.

Kiitoksia.
<escovainaa>
Viestit: 27
Liittynyt: 10 Helmi 2006 04:56
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja <escovainaa> »

Oma -99vm. TD farkku esco on katsastettu pakuksi ja dieselvero on nyt 77€.
Mikäli olisin pitänyt escon henkilöautona vero olisi 440€.
Nyt on mukavasti kuljetus tilaa kun takapenkki on poistettu.
Team Hopeless
mkh
Viestit: 32
Liittynyt: 05 Helmi 2005 19:06
Paikkakunta: kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mkh »

Jakopäästä on monenlaista tietoa; alkuperäisillä 120tkm, tarvikkeilla lähteestä riippuen 40-60tkm, itse olen ajellut tarvikkeilla 50tkm ja joka toisella kerralla vaihtanut kiristimet ja ohjaus rullan. Kone itsessään tuntuu kestävän mutta kaikki muu alkaa ympäriltä levitä. Omalla olen itse ajanut n. 130tkm ja mittarissa on nyt 340tkm.
Vastaa Viestiin