kuinka leveet renkaat mahtuu sierraan csw vanteilla?
kuinka leveet renkaat mahtuu sierraan csw vanteilla?
elikkä kuinkas leveet renkaat mahtuis tuohon sierraan noille cossu vanteille ? http://www.ii2.org/user.php?nick=Grazzi ... sBack=true siinä on -40 alusta...
ni tarttis tietää minkä levyset renkaat mahtuu pyörii vaivattomasti että mahtuisko 215/50/15 vai tuleeko jo liikaa yli tai ottaako kiinni mihinkään.? tieto olis tarpeen kun joutuu tilaa jo uudet kesänakit taakke kiitos?
profiilin tulee olla 50 ja vanne on 15tuumaa ja vanteethan on vissiin cosworthin vanteet ja voishan joku selventää että onko nuo nyt sitten aidot cossu vanteet?
ni tarttis tietää minkä levyset renkaat mahtuu pyörii vaivattomasti että mahtuisko 215/50/15 vai tuleeko jo liikaa yli tai ottaako kiinni mihinkään.? tieto olis tarpeen kun joutuu tilaa jo uudet kesänakit taakke kiitos?
profiilin tulee olla 50 ja vanne on 15tuumaa ja vanteethan on vissiin cosworthin vanteet ja voishan joku selventää että onko nuo nyt sitten aidot cossu vanteet?
Viimeksi muokannut Grazzius, 30 Huhti 2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sierra 1.6 1988
jep elikkä mulla ilman levikkeitä ni tulis laidasta yli n.1cm? eihän sitä huomaa kuin mittaamalla tai tarkkaa katsomalla .. jos mä ne ostaisin taakse olis nätimmät kun nuo 195/60/15 ja varmaa alustakin toimisi paremmin matalemmilla ja leveemmillä renkailla.
Sierra 1.6 1988
Katsastajalla saattaa olla siinä vaiheessa vähän sanottavaa, ainakin jos paljon tulevat ulos
Paremmasta toimivuudesta en tiedä, kun nuo Sierran kulmat takarenkaissa ovat tunnetusti madallettuna / \ -asennossa, mutta ainakin ulkonäkö paranee 8) Oliko muuten alusta syönyt pahasti sisäreunasta vanhoja? Pitäis ite keksii omaan rassiin jotain, että sais suorempaan 

Lähtee se kaks litranen vakiokin jos tarpeeksi polkee - jyrkänteeltä
Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan
Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan
jeps en mä näillä katsastaa meinaa katsastuksen aika kun koittaa ni joltain lainaan ne 13tuumaset pallerot pyörimään alle
muutenkin meinasin ottaa pois kilvistä ja alkaa tuunaamaan kuhan vaan eka pääsis kunnon töihin että olis myös rahaa joskus..
mulla ei ainakaan 195 renkailla mikään ole kiinni ottanut mutta tarkotitkin varmaan tuon toisen kaverin renkaita

mulla ei ainakaan 195 renkailla mikään ole kiinni ottanut mutta tarkotitkin varmaan tuon toisen kaverin renkaita
Sierra 1.6 1988
eiku jostain foorumilta olin lukevinaa että scorpios tai jossain mallis olis melkein samanlaiset mutta jotkut merkinnät eri?
sain nää vielä omasta mielestä tosihalvalla ostettua . entisellä omistajalla ei kylläkään ollu edes autoa mihin nämä sopis ni kait siks lähti vähän halvemmalla.
sain nää vielä omasta mielestä tosihalvalla ostettua . entisellä omistajalla ei kylläkään ollu edes autoa mihin nämä sopis ni kait siks lähti vähän halvemmalla.
Sierra 1.6 1988
Onko sulla spacerit? Nuo vanteet ei mene ainakaan takavetoiseen heittämällä, ellei ole cossu.Grazzius kirjoitti:eiku jostain foorumilta olin lukevinaa että scorpios tai jossain mallis olis melkein samanlaiset mutta jotkut merkinnät eri?
Eipä mahtunu ainakaan omaan, se oli tosin mk1. En nyt muista ottiko vanteen reuna kiinni iskarintolppaan vai olikos se rengas, rengastus oli kuitenkin vastaava kuin kossussa vakiona. Taakse ne kyllä istuu ihan kivuttomasti.henu kirjoitti: kyl mulla oli yhessä mk2 takaveto sierrassa kossun vanteet vaik ei ollu mitään spacereita
-
- siipicossu
- Viesti:
Mahtuu mahtuu, ei pursua yli ei läheskään, menisi vaikka isommat tosin pitäisi olla jo hieman pienempi ET sitten..Grazzius kirjoitti:jeps eipä kyl näytä rengas-onlinessa olevan 215/50/15 renkaita oikein ni joutuu varmaa ostaa sit 205/50/15 renkaat nehän mahtuu varmaa ilman levikkeitä taakse eikä tuu yli varmaankaan?
Tuolla on tuo sopivuus topikki kyllä sitten erikseen..
no nyt kävin kattelemassa ja mittailemassa renkaita vähän ja paljon jäi tilaa vielä ettei ota kiinni ni cossun vanteella 195/50/15 renkaalla jää noin 1mm eturenkailla väliä ettei ota kiinni ja välillä on ottanutkin pikkasen (näky jäljet) ja takana n.29mm jää väliä 195/60/15 renkailla ettei ota kiinni .. elikkä mahtuuhan ainakin taakse sitten 205/50/15 renkaat
Sierra 1.6 1988