Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noniin Tuli sit se sisävesikenno vaihettua Scorpioon mut ei meinaa lämmetä vieläkään olen termarin vaihtanu ja pessyt nestejärjestelmän, mutta nyt tuli eteen sellanen kysymys et olen joskus kuullut että tämä ilmastoinnilla varustettu scorpio vaatisi lisä vesikiertopumpun onko näin ?? jos näin on niin mihin letkuun sellainen sijoitetaan anteexi kauheasti n00bistisuuteni mut alkaa nyppiin toi rottelo jo
letkut lämpenee mut kuuma ei meinaa puhaltaa vasta sitten kun pistää koneeseen kierroksia about 2500 rpm niin sit alkaa tulla lämmintä ihan mukavasti, mut pienillä kierroksilla ei tahdo lämpöä riittää, siitä siis arvelin et voisko lisävesikiertopumppu auttaa asiaa ja olen k´jostain lukenut et joku oli asentanut sellaisen
tosta vesipumpusta en tiedä mitään et onko se peltisiipinen mut mitäs ero peltisellä ja alumiinisella on, onko peltisessä pienempi sit siipien halkaisija vai minkä laista eroa niist löytyy ?.