KiertovesiPumppu

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Juhis80

KiertovesiPumppu

Viesti Kirjoittaja Juhis80 »

:evil: Noniin Tuli sit se sisävesikenno vaihettua Scorpioon mut ei meinaa lämmetä vieläkään olen termarin vaihtanu ja pessyt nestejärjestelmän, mutta nyt tuli eteen sellanen kysymys et olen joskus kuullut että tämä ilmastoinnilla varustettu scorpio vaatisi lisä vesikiertopumpun onko näin ?? jos näin on niin mihin letkuun sellainen sijoitetaan anteexi kauheasti n00bistisuuteni mut alkaa nyppiin toi rottelo jo
jaska74

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

ei oo ilmastointi ja vesikierto mitenkään yhteydessä toisiinsa.

ootko koittanu ihan letkuista ettei lämpene?
kaveri oli kerran laittanu termarin väärinpäin ja siitä samat oireet...=)
Focus 1.0 edition a6 2017
Juhis80

letkut lämpenee mut kuuma ei meinaa puhaltaa vasta sitten kun pistää koneeseen kierroksia about 2500 rpm niin sit alkaa tulla lämmintä ihan mukavasti, mut pienillä kierroksilla ei tahdo lämpöä riittää, siitä siis arvelin et voisko lisävesikiertopumppu auttaa asiaa ja olen k´jostain lukenut et joku oli asentanut sellaisen
country sedan

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Noin äkikseltään kuulostaa, että alkuperäinen vesipumppu on vaihtunut tarvikemallin peltisiipi pumppuun.
jaska74

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

tai lämppärin letkut väärinpäin tms. että sinne jää ilmakuplia tukkimaan vesikiertoa
Focus 1.0 edition a6 2017
Juhis80

kiertovesipumppu

tosta vesipumpusta en tiedä mitään et onko se peltisiipinen mut mitäs ero peltisellä ja alumiinisella on, onko peltisessä pienempi sit siipien halkaisija vai minkä laista eroa niist löytyy ?.
korppi-joni

Viesti Kirjoittaja korppi-joni »

Ilmaa jäähdytysjärjestelmä /lämppärin letkut !
Vastaa Viestiin