Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
juu elikkä ongelmana olisi pikkusen viritetty ohc kone, eli olisi "siistitty" kansi,hieman pidemmät venttiilit(hiotut myös ohuemmaksi) säädettävä nokkapyörä,katunokka(asteista ei tietoa) peltisarja ja putkisto...niin nykii pienillä kierroksills tasakaasulla ja kun isolla vaihteella kiihdýttää että "mooaa" ja lyö kytkimen pohjaa niin meinaa sammua tai sammuu.että mistä voisi lähteä vikaa etsimää??? suuttimet kenties?
juu siin on muutaman millin pidemmät venttiilit, et suuttimia on epäilty ety tukehtuis,....kaasari on dgav ja imusarjaa on myös tasattu.ja se on et 160kmh kiihtyy hyvin sit alkaa hidastuun.muistaakseni 6500 rpm pitäs nokka kestää tai jotain...tipu 4 evö xD
hmmm... en nyt muista noita suttimia tossa kaasarissa,mutta noista muista lukemista voisin epäillä,et kuinkahan yleensäkään tommonen kaasari antaa bensa/imaseosta? vai tarviisko hommata tuplat?
miten laitetaan muutaman millin pidemmät venttiilit että ne on tiiviit ja venttiilivälyskin vielä ois oikea.
vai onko siinä jotkut hard core seuraajat?
Kyllä siinä 32/36 dgv/av pitäisi soppa riittää ihan hyvin. Suuttimia vaihtoon. Juurikin sen oloinen että soppa loppuu kesken
Kyllähän se tuplillakin toimii siinä missä muillakin kaasareilla tai vaikka ruiskulla vaikka olisi kuinka liian pienet venttiilit. Se on sitten eri asia saako siitä koneesta yhtään voimaa ulos
jaska74 kirjoitti:miten laitetaan muutaman millin pidemmät venttiilit että ne on tiiviit ja venttiilivälyskin vielä ois oikea.
vai onko siinä jotkut hard core seuraajat?
juu ja sit tos on viä semmone vika et kun ajaa n5000 kierroksella,ni alkaa lämmöt hipomaan sataa.tosta venttiilijutusta en enempiä tiä,ostin kannen valmiina pakettina
jake82 kirjoitti:juu ja sit tos on viä semmone vika et kun ajaa n5000 kierroksella,ni alkaa lämmöt hipomaan sataa.tosta venttiilijutusta en enempiä tiä,ostin kannen valmiina pakettina
Kuin vanha vesipumppu?
Jos alkais olla "potkuri" kulunut.
No se järjestelmä kannattais kattoa,vaihtaa termari,huuhdella vesikanavat vastakkaiseen kiertosuuntaan ja kattoa että flekti toimii ja ettei syylari ole turhan likanen.
Ja tietysti se että onko se vesipumppu iskussa ja syylarin korkki
ehkä varoiksi vaihtaa varmasti ehjään.
Onkohan siellä käytetty noita paikkauslitkuja vuotojen tukkimiseen tms mahdollisuuksia?
juu uuden termarin vaihdoin 83 asteisen ja jäähdyttimen putsasin kunnol...tietenki seokset ja sytkä vaikuttaa lämpöihinki...mistähä ylipäätään vois noita suuttimia hommailla????
Itellä meni joskus tosta "huolettomasta" DFTH-kaasuttimesta suuttimet väärinpäin. Tuloksena laiha seos, pari haljennutta posliinia motocraftin tulpissa ja kovat lämmöt.. Kääntelin jossain Hämeenlinnan kylmähuoltiksella suuttimen oikein päin ja kävin varmuudeks puhalluttaa kaasarin rengaspisteellä ja taas mentiin. Ei ollu lämmöissä sen jälkeen mitään ongelmaa. Oli vielä bonarina kuuma kesäpäivä, niin kuin tänään 8) Sain pari "outoa" katsetta muilta huoltamon asiakkailta.. en tajuu miks? Eiks jokainen oo joskus putsannu kaasaria rengaspisteessä?!?!
Lähtee se kaks litranen vakiokin jos tarpeeksi polkee - jyrkänteeltä