Scorpio 2.9 gl

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Juhis80
Viestit: 31
Liittynyt: 24 Huhti 2006 00:39
Paikkakunta: Kemi

Scorpio 2.9 gl

Viesti Kirjoittaja Juhis80 »

No täs ois toinen vika joka ilmeni tässä hiljattain, VIKA=Lämmitys laitteen moottori ei pyöri 1 ja 2 nopeuksilla ollenkaan eli missä vikä itse epäilisin etuvastusta mut en tiedä mistä se löytyy voisitteko hiukan auttaa minua Kyseinen auto on tuotu ruotsista jos jotain kiinnostaa ja ne valo hommatkin ois kiva saada kuntoon eli kysyisin että onko koelaudan alla releitä kysymyksessä vänkärin puoli
Tinde
Viestit: 454
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:00
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde »

No mikä siinä mahtaa olla kun nykyyään varsinkin netissä aina kirjoitellaan ilman välimerkkejä ja muutenkin ihan kielioppisääntöjen vastaisesti ei mulla muuta kun että on vaan niin hankala saada edes mitään käsitystä mitä kysyttiin mulla menee jo pää sekasin tästäkin no itse kysykseen mulla ei mitään vastausta voit olla kyllä oikeassakin tai sitten voit olla väärässäkin voihan se olla se etuvastus tai sitten joku muu vika valoista en tiedä onkohan niille ollenkaan relettä vai tuleeko virta ihan vaan suoraan johtoja pitkin valokatkaisijan kautta etuvaloille asti sulake varmaan on kylläkin siellä välissä jossakin edit jaa se olikin toisessa topicissa sanottu että päivävaloista oli kysymys no en mää niistäkään mitään tiedä mulla mondeossa ne kyllä toimii mutta en tiedä minkälainen systeemi nissä on enkä kyllä jaksa tutkiakaan

kiitos ja anteeksi
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

:lol: :lol: :lol:
ei sieltä mitään junia t...
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Scorpio 2.9 gl

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

Juhis80 kirjoitti: koelaudan alla releitä kysymyksessä vänkärin puoli
koko kojelaudan sisus on täynnä erinäisiä releitä.
rohkeesti vaan halki keskeltä ja tutkimaan..


ja toi etuvastus löytyy _yleensä_ lämppärin moottorin kyljestä
Focus 1.0 edition a6 2017
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Eikös se etuvastus mahda korppareissa olla ihan siinä kun avaat konepellin ja ruuvaat siitä lämppärin päältä sen pienen luukun auki.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Juhis80
Viestit: 31
Liittynyt: 24 Huhti 2006 00:39
Paikkakunta: Kemi

Scorpio 2.9 gl

Viesti Kirjoittaja Juhis80 »

Lämmityslaitteen etuvastus oli palanut ja Valorele sulanut, tällä hetkellä kyseiset viat korjattu mutta edelleen autoa vaivaa "kylmyys" johtuu lämmityslaitteen kennon tukkeumasta, pitäisi kyseinen kenno vaihtaa ja kysyisin että onko kovakin homma vaihtaa (näyttää ainakin suuri töiseltä). Onko kukaan vaihtanut moiseen autoon sisävesikennoa?
overboost
Viestit: 594
Liittynyt: 05 Helmi 2005 22:50
Paikkakunta: E-Suomi

Re: Scorpio 2.9 gl

Viesti Kirjoittaja overboost »

Juhis80 kirjoitti:Onko kukaan vaihtanut moiseen autoon sisävesikennoa?
viewtopic.php?t=4145
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

On oikeen tyyppivika korppareissa toi lämppärin kennon tukkeuminen.
Pitäs omasta ja repiä se irti. :evil:
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Juhis80
Viestit: 31
Liittynyt: 24 Huhti 2006 00:39
Paikkakunta: Kemi

Scorpio 2.9 gl

Viesti Kirjoittaja Juhis80 »

:shock: Varsinkin jos on ilmastointi laite autossa niin kenno menee minun mielestä herkemmin tukkoon.
Vastaa Viestiin