escortin koneen tunnistus

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

escortin koneen tunnistus

Viesti Kirjoittaja janner88 »

eli mistä tiedän mikä kone on? esim.minulla pitäisi olla mk3 rs-turbo escortin kone,mutta hieman epäilyttää. millaiset merkinnät koneen lohkossa pitäisi löytyä tällöin?
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Kato mikä 3 osanen koodi siinä on kannessa joko pakosarjan etu tai takapuolella.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

Katso se kolmiosainen koodi LOHKOSTA ykkös pakoaukon vasemmalta puolelta alaviitosta. Eli aivan lohkon ylänurkasta pakopuolen sivulta.
LNA -> mk3 RST
LNB -> mk4 RST

edit: poistettu noi väärin laitetut hämäämästä.
Viimeksi muokannut JesseT, 23 Huhti 2006 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

..ttu niin joo lohkossahan se tiety on. No. Siellä päin kumminkin. Löytyy varmasti kun pakosarjan nurkilta kattelee.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Mitäs muuten kun mun kirjassa on melkolailla eri merkinnät noissa.

rst:t on oikein, mutta sitten:

Mk3 1.6i: LRA(105hv), LR1(105hv), L4B(90hv), LUAE(115hv)
Mk4 1.6i: L4B(90hv), LJB(102hv), LRB(105hv), LR2(105hv), LJA(108hv)

Orion mk1 1,6i:
LRA(105hv), L4B(90hv), LR1(105hv)

Mk2 1.6i:
L4B(90hv), LRB(105hv), LJB(102hv), LJA(108hv)

mk3 1.6i:
L1E(90hv), LJF(105hv), LJE(108hv)

Escort mk5 1.6i:
L1E(90hv), LJF(105hv), LJE(108hv)
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

Päästä heitin, niin menikin ajatuksissa sitten enemmänkin pieleen... Toinen kirjain "N" on siis turbon 8.3 puristus ja "R" on vaparin high-compression 9.5 kone.
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

koneesta

Viesti Kirjoittaja janner88 »

joo tuli katottua tuo, siellä oli LN B,joten kone on siis rs-turbo mk4.
Sikäli outoa,koska kaveri sanoi koneen olevan mk3:sta :D
no eipä tuo minua haittaa,sainpahan mielenrauhan että on aito rst-kone
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
Vastaa Viestiin