esco mk4 mittariston vaihto
esco mk4 mittariston vaihto
ihan ekana,en löytänyt haulla kysymykseeni vastausta.
mitä pitää vaihtaa/lisätä jotta saan mk4 escon kellollisen mittariston tilalle kierroslukumittariston?
voisiko jollain olla myös kyseiseen malliin kytkentäkaaviota?
mitä pitää vaihtaa/lisätä jotta saan mk4 escon kellollisen mittariston tilalle kierroslukumittariston?
voisiko jollain olla myös kyseiseen malliin kytkentäkaaviota?
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

mittaristo
hieman tarkemmin,siis vaan vanha pois ja uusi tilalle.
vai täytyykö vanhan liittimet katkaista ja uudet kiinni esim sokeripaloilla auton johtosarjaan kiinni?
eikö täydy laittaa myös kieppimittarille impullisjohto,mutta minne päin mittariston johtosarjaa?
vai täytyykö vanhan liittimet katkaista ja uudet kiinni esim sokeripaloilla auton johtosarjaan kiinni?
eikö täydy laittaa myös kieppimittarille impullisjohto,mutta minne päin mittariston johtosarjaa?
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

mittaristo
niin siitä vielä,että mikä johto täytyy vaihtaa/siirtää/lisätä kieppimittarille?
eikös toi kieppimittari tarvii impullisjohdon puolan miinuksesta?
kun kattelin tota kytkentäkaaviota(hain kirjastosta korjausoppaan) niin siellä on vihreä johto mittaristoon kieppimittarille.Oonko oikeassa vaiko kattonu kieroon?
eikös toi kieppimittari tarvii impullisjohdon puolan miinuksesta?
kun kattelin tota kytkentäkaaviota(hain kirjastosta korjausoppaan) niin siellä on vihreä johto mittaristoon kieppimittarille.Oonko oikeassa vaiko kattonu kieroon?

Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

Mulla ei ainakaan ollu 1.4 CL:ssä valmiina kiekkamittarille johtoa. Se täytyy vetää itse. Se on sitten se orkkiskiekkamittari semmoinen että se välttämättä näytä aina ihan oikein, että jos haluat oikeasti tietää mitä se kone kiertää niin laita joku erillinen kiekkamittari.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
mittaristo
jaa,jaa. no mutta sais sen kieppimittarin edes toimimaan/näyttämään jotain.
AnttiR-mihin mittariston johtoon pistit sen erikseen vedetyn johdon?
AnttiR-mihin mittariston johtoon pistit sen erikseen vedetyn johdon?
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

Tuon ohjeen mukaan kytkin ---> http://wili.1g.fi/sivut/ford/escort_mk4 ... ttimet.htm
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
mittaristo
KIITOS tosta, tuo varmaan auttaa 

Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

mittaristo
eipä toimi vielä tuo kieppimittari
ohjeen mukaan oon kytkenyt.
Mistä tuon kieppimittarin signaali pitää ottaa? Mä olen ottanut sen puolan - (miinuksesta). onko oikea paikka?

ohjeen mukaan oon kytkenyt.
Mistä tuon kieppimittarin signaali pitää ottaa? Mä olen ottanut sen puolan - (miinuksesta). onko oikea paikka?
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

Mulla ei oo nyt kytketynä kiekkamittari ollenkaan. Aluksi laitoin sen kiekkamittarin johdon puolaan mutta se mittari näytti ihan puutaheinää niin otin sen sitten pois. Muistaakseni se alunperin ottaa tiedon laturilta.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
mittaristo
joo selvä,täytyy vähän kattella noita vanhoja kirjoituksia,jos niistä vaikka selviäisi jotain.
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

mittaristo
niin sitä vielä,että vaikuttaako se että kone on rs turbon.Meinaan täytyykö singnaalin ottaa jostain boksista?
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

mittaristo
Vika löytyi.
laitoin uuden johdon suoraan virranjakajalle,alkoi toimimaan ihan hyvin
laitoin uuden johdon suoraan virranjakajalle,alkoi toimimaan ihan hyvin

Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
