2.0 Sierran bensapumppu

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
martikainen
Viestit: 102
Liittynyt: 07 Helmi 2005 15:02

2.0 Sierran bensapumppu

Viesti Kirjoittaja martikainen »

Paljonko toi vakio bensapumppu antaa baareja.? Jos en nyt väärin muista niin oli joskus aiemmin juttua et saattaa antaa jopa liian kovia paineita tuplille. Ongelmana kuitenkin nyt että 6000 rpm kohdilla ja siitä ylöspäin ei keittoa enää riitä. Joten haluaisin nyt vaan varmistua tosta bensapumpun tehosta.
Tulipa myös mieleen että onko miten riittävät noi alkuperäiset bensaletkut, ettei niissä olisi pullonkaulaa jossain.

Ongelmahan toi ei sinänsä ole, koska harvemmin tulee ajatettua konetta kuitenkaan noin "korkeille" kierroksille asti, mutta ois kuitenkin hyvä jos koneesta vois joskus hetkellisesti ottaa enemmänkin kierroksia irti kun se kerran on mahdollista.
Sultzi
Viestit: 600
Liittynyt: 05 Helmi 2005 10:49
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Ettei olisi kaasareissa bensanpinta hieman liian alhainen?
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
martikainen
Viestit: 102
Liittynyt: 07 Helmi 2005 15:02

Viesti Kirjoittaja martikainen »

Sultzi kirjoitti:Ettei olisi kaasareissa bensanpinta hieman liian alhainen?
Joo varmaan mahdollista sekin. Kuinka ton bensapinnan sieltä nyt sitten vois tarkistaa.?
Sultzi
Viestit: 600
Liittynyt: 05 Helmi 2005 10:49
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Minkäs valmistajan kaasarit on? Ainakin dellorton sivuilta löytyy mitta-arvo, jolla saa bensanpinnan säädettyä vakioksi, riippuen mikä koho on.
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Toi on yks juttu missä ainakin Nipponeilla on parempi systeemi,
eli se ikkuna kaasarin kyljessä.
Hitto että webruissa sun muissa ottaa päähän
mitan kanssa laittaa kohot paikoilleen :?
Pitäisköhän laittaa omaankin joku Mazdan kaasari :lol:
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin