Mystiset reijät konehuoneessa?
Mystiset reijät konehuoneessa?
Ollaan pistelty projektiautoa kunnolla osiin ja nyt on konehuoneen hiominen käynnissä. Kohta pitäisi pakkaa auto trailerille ja viedä hitsattavaksi (on niin knapsu talli ettei uskalla hitsaa). Kysymys kuuluu, että miksi ihmeessä konehuoneessa on lokasuojat täynnä reikiä? Katellu nyt monen monta sierrakuvaa ja kaikissa on umpimähkään piikitelty reikiä? Kiertäänkö noista ilma vai mikä idea? Voiko hitsaa umpeen kun olis tarkoitus konehuoneen pesemistä/ruostumattomuutta(niin vissiin) parantaa.
Lähtee se kaks litranen vakiokin jos tarpeeksi polkee - jyrkänteeltä
Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan
Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan
Eli tuon perusteella uskaltaa hitsata huoletta umpeen... Tosin eivät omaan silmääni kyllä "valmiilta" ruuvinreijiltä näytä.. Tiedä sittenKinsky kirjoitti:Eiköhän se johdu siittä, esim: Englannissa. Konehuoneen osat kiinnitetään vastakkaiselle puolelle kuin esim: muihin eurooppaan tulleissa Sierroissa. (ohjaus oikealla)

Lainaan härskisti Sami Harjun kuvaa (kiitos etukäteen
), missä näkyy niitä reikiä.
Kuva
No meikäläinen rätkii umpeen ylimääräset. Kai ne jotain optioita on. Onpahan vaan vähä härön näköset kun reikiä täys...

Kuva
No meikäläinen rätkii umpeen ylimääräset. Kai ne jotain optioita on. Onpahan vaan vähä härön näköset kun reikiä täys...

Lähtee se kaks litranen vakiokin jos tarpeeksi polkee - jyrkänteeltä
Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan
Ford Riesa 2.0 -89 HB - NCAP 5 tähteä - Auto, joka ei jätä kitumaan