Onko kellään tieto pystyykö tuohon karvalakki mondyyn modaamaan sellasta toimintoa, joka vilauttaisi vilkkuja ovet avatessa/lukitessa? Tällä hetkellä vilkahdus tulee vain käyttäessä kaksoislukitusta. Ei tarvitsisi aina olla korvat höröllä kuuntelemassa että aukesivatko/sulkeutuiko ovet vaiko not. (Tuon lukituksen kanssa kun on muutenkin pientä ongelmaa...)
_
Makke
Mondeo MK3 keskuslukituksen visuaalinen vahvistus :)
Kuten edellinen puhuja mainitsi, vierailu ystävällisessä Ford-huollossa voi auttaa. Mutta ei aina. Tämä aihe sivuaa tuota aloittamaani topikkia:
viewtopic.php?t=4573
Mun 05 mondeosta meni se GEM-moduli takuuvaihtoon sisävalojen toimimattomuuden vuoksi. Alkuperäinen moduli kuittasi ovien avauksen aina vilkkujen välähdyksellä, tämä nykyinen väläyttää vilkkuja vain kaksoislukittaessa. Kahteen kertaan Ford-huollossa yritettiin loihtia vilkkua takaisin, toisella kerralla sain olla itsekin mukana ja uskoin sitten että ei on ei.
Kaupan päälle sain automaattisesti käynnistyvät etu ja takalasilämppärin (siis lämpötilaohjattu toiminto; moottorinlämpö ja ulkoilman lämpö ohjaa). Tuota ominaisuutta ei saatu poistettua.
Päättelin sitten itse, että saamani uusi GEM-moduli on varmaan jotain uusinta Securitymallia; nythän ei avaimet minulta pöllimällä voi mennä parkkipaikalle vilkuttelemaan kauko-ohjaimella vilkkuja ja todeta mikä mondeo sieltä lähtee halvalla mukaan. Pitää kuunnella, mistä aukeaa ovet.
Mutta käy siellä Ford-huollossa, saattaa selvitä koko homma. Muuten, minkäikäinen auto?
viewtopic.php?t=4573
Mun 05 mondeosta meni se GEM-moduli takuuvaihtoon sisävalojen toimimattomuuden vuoksi. Alkuperäinen moduli kuittasi ovien avauksen aina vilkkujen välähdyksellä, tämä nykyinen väläyttää vilkkuja vain kaksoislukittaessa. Kahteen kertaan Ford-huollossa yritettiin loihtia vilkkua takaisin, toisella kerralla sain olla itsekin mukana ja uskoin sitten että ei on ei.
Kaupan päälle sain automaattisesti käynnistyvät etu ja takalasilämppärin (siis lämpötilaohjattu toiminto; moottorinlämpö ja ulkoilman lämpö ohjaa). Tuota ominaisuutta ei saatu poistettua.
Päättelin sitten itse, että saamani uusi GEM-moduli on varmaan jotain uusinta Securitymallia; nythän ei avaimet minulta pöllimällä voi mennä parkkipaikalle vilkuttelemaan kauko-ohjaimella vilkkuja ja todeta mikä mondeo sieltä lähtee halvalla mukaan. Pitää kuunnella, mistä aukeaa ovet.
Mutta käy siellä Ford-huollossa, saattaa selvitä koko homma. Muuten, minkäikäinen auto?
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter