painekotelo

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
TVR
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Maalis 2006 11:15
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR »

turbiiniriesa kirjoitti: :shock: :shock: siinähän melkonen turbonokka,tuleeko tollasella nokalla seoksen"läpipuhallusta"mikä se hieno sana nyt olikaa(jos imu-ja pakovenat yhtä aikaa auki),toki hyvällä turbonokalla ei välttämättä,mutta ku noin järee... :roll:
Kyllä yhtäaikaista venttiilin aukioloo on, mutta läpipukallus on koitettu minimoida :wink:
Ei tommosta ohc:tä niin hirveesti uskalla kierrättää... ne nokka pukit...
8500 on rajoitin ollu mutta viimesimmissä lähöissä joutu nostaa 8750 kun meni rajoittimelle n.350m kohilla. Nopeutta kerkes kelata sen 230kmh.
Kierrosten mukaan olis pitäny kulkee 239kmh mutta kytkin luisti :cry:
Silloin oli paikallaan semmonen Ojennuksen tekemä 7 tuumanen keskipako luistokytkin. Nyt on kax levy Sachs "kova" kytkin, sillä en oo vielä varttimailia ajanu.
Vastaa Viestiin