Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kyllähän sen pitäis..mulla oli kutos-koneessa 180 astetta pielessä,ja silti kävi ..jopa paremminkin sitten kun laitoin oikein kohdalleen.
Mutta vanha kaasaripeli,ettei oikein vertailukelpoinen..
tuotahan on usein kuullut ettei meinaa millään käynnistyä rempan jälkeen,mutta sitten kun lähtee niin toimiikin sitten hyvin.
Kannattaa tarkistaa vaan vielä kerran että kaikki on ihan varmasti kohdillaan.
Muistelin kans itsekkin että olen lukenut että muillakin on ollut rempan jälkeen ongelmia. Kun oliskin vanha kaasaripeli niin olis helppo heittää kaasariin bensaa niin tietäis onko vika bensapuolella, mutta kun tuohon ruiskuun ei voi kaataa bensaa muutakuin tankkiin Se on kyllä ihme kun se ei yhtään edes lupaa eikä mitään, pyörittää vain tasaisesti. Koitin tulpan johtojakin vähän sekoitella jos olisi saanut sen edes kerran yskäisemään mutta ei se sano yhtään mitään...
Aukase takaluukkus siellä on se sähkönen bensapumppu...sitte siinä metallirungon keskellä se valkeenappi ni tökkäse pohjaan jos se on jostain kolahduksesta noussu ylös..ite ihmettelin kanssa vähäaikaa ku olin ottanu tavaraa poikke ja varapyörät poikke takakontista ja sitte heitin ne sinne takasi ni se nappi oli noussu ylös ku oli rengas kolahtanu siihen...
Jonttu| kirjoitti:Aukase takaluukkus siellä on se sähkönen bensapumppu...sitte siinä metallirungon keskellä se valkeenappi ni tökkäse pohjaan jos se on jostain kolahduksesta noussu ylös..ite ihmettelin kanssa vähäaikaa ku olin ottanu tavaraa poikke ja varapyörät poikke takakontista ja sitte heitin ne sinne takasi ni se nappi oli noussu ylös ku oli rengas kolahtanu siihen...
Joo katottu on jo... Itsellänikin oli kerran nimittäin vararenkaan asennuksen jälkeen ongelmia, mutta ei ole vika siinä nyt tällä kertaa
Edit: Niin ja ei se ole bensapumppu siellä peräkontissa vaan int...kytkin (ei muista mikä sen nimi on) Se vain kuitenkin kolaritilanteessa katkaisee bensan syötön
On taas tutkittu lisää jako on kohdalla ja kaikki pelaa niinkuin pitääkin, mutta yksi pieni juttu nyt löytyi: Eli ne hydrauliset venttiilinsäätimet ilmeisesti v*ttuilee, koska imupuolen venttiilien nämä paininkupit ei nouse kunnolla takaisin ylös, ne jää melkein reunan tasalle kun taas pakopuolen kupit nousee sentin verran reunan yläpuolelle. Eli siis venttiilit ei joko aukea kunnolla tai sitten ne on koko ajan auki, mutta ainakaan ne ei kunnolla pelitä Tuolle ei vissiin voi mitään muutakuin startata niin kauan että ne säädöt alkaa toimimaan vai mitä??? Tahtoo vain käydä vanhan startin voimmille tuollainen jatkuva pyörittäminen ja hinatakkaan ei oikein voi...
lähinnä ne hydrayliset nostin kupit niis on se jousi systeemi ni tyhjennä ne penkin välissä tietysti..ei muuten saata lähtee millään käyntiin ja kierität niitä vähän kiinni ja sitten takas auki että se jousi palautuu ja taas takas kiinni... sillee että se jousi liikkuu sormella kevyesti..voi auttaa starttaukseenkin...ja toi kuulus tehä jokarempan välissä...jopa konepajalla jos on ollu osaset matkassa...se oli muute inertiakytkin...kaivoin sen jostain