
Ford Transsit
Ford Transsit
Tämä kysymys ei ehkä kuulu tähän osioon, mutta täältä löytyy tietoa, kyse on olen Ford Transsit Merkistä pakettiautosta, jota olen ostamassa lähi aikoina, mitkä kannatas huomioida osto vaiheessa? kyseessä oli 99 vuosimalli, mahdolliset viat ennen kaikkia. 

terve volle.
asia olis näppärästi selvinny tuosta ekasta topicista "faktatietoa autoilusta"
Ford Transit
* Vesipumppuvikoja.
* Jäähdyttimen kennovikoja.
* Dieseleissä polttoaineputkistovikoja.
* Dieseleissä ruiskutuspumppuvikoja.
* Polttoainepumppuvikoja.
* Jakohihnavikoja.
* Laturivikoja.
* Käynnistysmoottorivikoja.
* Pakokaasujen takaisinkierrätys tukkeutuu.
* Virtalukkovikoja.
* Vaihteisto
* ja vetopyörästövikoja.
* Kytkinvikoja.
* Pyöränlaakerivikoja.
* Jarrulevyt ovat kuluneet.
* Ohjauslaitteissa on väljää.
* Pakoputkisto on ruostunut.
asia olis näppärästi selvinny tuosta ekasta topicista "faktatietoa autoilusta"
Ford Transit
* Vesipumppuvikoja.
* Jäähdyttimen kennovikoja.
* Dieseleissä polttoaineputkistovikoja.
* Dieseleissä ruiskutuspumppuvikoja.
* Polttoainepumppuvikoja.
* Jakohihnavikoja.
* Laturivikoja.
* Käynnistysmoottorivikoja.
* Pakokaasujen takaisinkierrätys tukkeutuu.
* Virtalukkovikoja.
* Vaihteisto
* ja vetopyörästövikoja.
* Kytkinvikoja.
* Pyöränlaakerivikoja.
* Jarrulevyt ovat kuluneet.
* Ohjauslaitteissa on väljää.
* Pakoputkisto on ruostunut.
Focus 1.0 edition a6 2017
Ransu on kyllä luja auto! Isäni osti aikoinaan semmosen kolmoskoppasen dieselin ja ajo sillä about 400 000km ilman kummempia vikoja. Kertaakaan ei jättäny välille. Nykyinen Citroen Jumpperi on viiden vuoden sisällä jättäny kolme kertaa välille, kirottu romukasa. Transiitissa huonoa oli maalipinta...
Nuohan pätee kaikkiin vanhoihin pakuihinjaska74 kirjoitti:terve volle.
asia olis näppärästi selvinny tuosta ekasta topicista "faktatietoa autoilusta"
Ford Transit
* Vesipumppuvikoja.
* Jäähdyttimen kennovikoja.
* Dieseleissä polttoaineputkistovikoja.
* Dieseleissä ruiskutuspumppuvikoja.
* Polttoainepumppuvikoja.
* Jakohihnavikoja.
* Laturivikoja.
* Käynnistysmoottorivikoja.
* Pakokaasujen takaisinkierrätys tukkeutuu.
* Virtalukkovikoja.
* Vaihteisto
* ja vetopyörästövikoja.
* Kytkinvikoja.
* Pyöränlaakerivikoja.
* Jarrulevyt ovat kuluneet.
* Ohjauslaitteissa on väljää.
* Pakoputkisto on ruostunut.

Ja nuo oli tosiaan vaan vikoja joita on porukalla tullut vastaan. Ei siis kaikki mitään todennäkösiä kohteita mitkä kaikista ransiteista laukeaa.
Hyviä vehkeitä noi on. Jos on vuosimalli 99 niin todennäkösesti on paljon huolettomia kilometrejä edessä.
Meillä on ja töissä 95 vuosimallin ransu. Kuppanenhan se on kun ei oo varmaan koskaan edes pesty.
Mutta tekniikasta ei voi huonoa sanaa sanoa. Yli 300tkm on mittarissa eikä öljyjä kummemmin lisäillä saati sitten vaihdella.
Toinen vehje töissä on muistaakseni 96 vuosimallin volkkari LT jossa on lähes jatkuvasti jotain anturivikoja ynnä muuta. Ja menihän siitä jakohihnakin jo kerran poikki.
Saas nähdä kuinka kauan volsu raksuttaa samalla "ei öljyä" meinigillä. nyt on 196tkm mittarissa.
Hyviä vehkeitä noi on. Jos on vuosimalli 99 niin todennäkösesti on paljon huolettomia kilometrejä edessä.
Meillä on ja töissä 95 vuosimallin ransu. Kuppanenhan se on kun ei oo varmaan koskaan edes pesty.
Mutta tekniikasta ei voi huonoa sanaa sanoa. Yli 300tkm on mittarissa eikä öljyjä kummemmin lisäillä saati sitten vaihdella.
Toinen vehje töissä on muistaakseni 96 vuosimallin volkkari LT jossa on lähes jatkuvasti jotain anturivikoja ynnä muuta. Ja menihän siitä jakohihnakin jo kerran poikki.
Saas nähdä kuinka kauan volsu raksuttaa samalla "ei öljyä" meinigillä. nyt on 196tkm mittarissa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96