Focus (mkI) pajalla

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
mjtee
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Helmi 2005 10:13
Paikkakunta: Oulu

Focus (mkI) pajalla

Viesti Kirjoittaja mjtee »

Alkoi sitte nykimään, jos yritti vedättää. Pintakaasulla sai hilattua vauhdin jopa yli kuudenkympin eikä tällä tyylillä huomannutkaan juuri mitään vikaa. Vähäkään lisää kaasua millä tahansa kierrosnopeudella ja rankka pörinä ja hyytyily & vähäsetki vedot kateissa. Kuulosti pahasti subarulta mennessään. Maffin piuhan irrotus ei vaikuttanut käyntiin ja tulpatkin vaihdettu 20tkm sitten. Samat oireet kylmänä ja lämpimänä. Tyhjäkäyntikin pätkähteli harvakseltaan.

Veikkailivat tuossa Viescarissa, että puola paskonut. Kerronpa huomenna, mikä vaivan lopulta aiheutti ellen sitten vedä itteäni jojoon korjauksen loppusumman kuultuani.

-taivaspaikka varma \o/
Focus 1.6 ambiente -99 -> Toyota Avensis 1.8VVTi STW Sol 10/03 -> Subaru Legacy 3.0R MY04
mjtee
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Helmi 2005 10:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mjtee »

Puolan olivat tosiaan vaihtaneet. Hintaa kertyi kutakuinkin wanha tonttu, mikä nyt vaan täytyy niellä, kun kiire autonsaamiseksi kuntoon oli.
Focus 1.6 ambiente -99 -> Toyota Avensis 1.8VVTi STW Sol 10/03 -> Subaru Legacy 3.0R MY04
Avatar
KajS
Viestit: 970
Liittynyt: 08 Syys 2005 15:10
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Viesti Kirjoittaja KajS »

Hakuvahdit laittaisi tähän, että tuosta oli jo juttua. Mutta nykyfoordin puolan hajominen muuttaa auton subaruksi. Tuosta tullee samanlainen totuus (vanha viidakon sanonta) kuin se, että kaikki autot muuttuvat vanhetessaan ooppeleiksi.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"

Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp

Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!

Ich bin ein Speedhunter
Vastaa Viestiin