Alkoi sitte nykimään, jos yritti vedättää. Pintakaasulla sai hilattua vauhdin jopa yli kuudenkympin eikä tällä tyylillä huomannutkaan juuri mitään vikaa. Vähäkään lisää kaasua millä tahansa kierrosnopeudella ja rankka pörinä ja hyytyily & vähäsetki vedot kateissa. Kuulosti pahasti subarulta mennessään. Maffin piuhan irrotus ei vaikuttanut käyntiin ja tulpatkin vaihdettu 20tkm sitten. Samat oireet kylmänä ja lämpimänä. Tyhjäkäyntikin pätkähteli harvakseltaan.
Veikkailivat tuossa Viescarissa, että puola paskonut. Kerronpa huomenna, mikä vaivan lopulta aiheutti ellen sitten vedä itteäni jojoon korjauksen loppusumman kuultuani.
-taivaspaikka varma \o/
Focus (mkI) pajalla
Focus (mkI) pajalla
Focus 1.6 ambiente -99 -> Toyota Avensis 1.8VVTi STW Sol 10/03 -> Subaru Legacy 3.0R MY04
Hakuvahdit laittaisi tähän, että tuosta oli jo juttua. Mutta nykyfoordin puolan hajominen muuttaa auton subaruksi. Tuosta tullee samanlainen totuus (vanha viidakon sanonta) kuin se, että kaikki autot muuttuvat vanhetessaan ooppeleiksi.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter