elikkäst nyt on ollut jo jonkun aikaa ko.merkkivalo palanut.
ei kuitenkaan yhtäjaksoisesti vaan vähän ns.katkonaisesti välillä vähän pidempiä ja välillä lyhyempiä valon palamisia.ja aina ennenkuin on lähtenyt liikkeelle (juuri kun on käynnistetty)valo palaa.
kun kiihdyttää nopeesti ei valo pala.
alussa kun käppäriä painoi kädellä ajon aikana alas päin ei valo palanut nyt ei sekään enää auta.
mielestäni ei vanteetkaan ole kuitenkaan kuumaksi tulleet..
onko siis anturi menossa sököksi?
kuinka kestäviä anturit yleensä ovat sierroissa?
ainiin auto on siis -92 sierra 2.0 clx doch.
käppärin merkkivalo
Tuota onhan siellä tarpeeksi jarrunestettä??
Se käsijarrunvalon anturi voi olla tietysti löystynyt/liikahtanut vähän, jonka vuoksi ei toimi kunnolla. Se anturi löytyy varmaankin jostain sieltä käsijarrukahvan juuresta joten siitä vain tutkimaan 


Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
itsellä juuri tuollaisia oireita sierrassa aiheutti vuotava jarrusylinteri. Aluksi paloi vain tyhjäkäynnillä. Seuraavaksi se sammui vasta kovasti kiihdytettäessä. Lopulta paloi koko ajan... Eli ei muuta kuin vuotopaikkaa metsästämään 

Ford Focus C-Max 1.8 -06 (11- )
Ford Focus 1.6i Ghia -00 (08-11)
Ford Sierra 2.0i Ghia -91 (06-08)
Ford Sierra 2.0i CLX -90 (05-06)
Ford Escort 1.6 CL -88 (97-05)
Ford Focus 1.6i Ghia -00 (08-11)
Ford Sierra 2.0i Ghia -91 (06-08)
Ford Sierra 2.0i CLX -90 (05-06)
Ford Escort 1.6 CL -88 (97-05)