Mutta miksi? ja mistä?
Mitä remppaa koneeseen tehty viimeaikoina???

..Mutta eikös öljyt mene pumpulta -->suodattimeen --> kampuralle --> yläkertaan. ??

Ei ole mun aikana (vuosi) tehty mitään öljyn vaihtoa suurempaa remonttia. Sellaista ruskeeta kuraahan (öljy/vesi sekoitusta) se on vähiinsä lykännyt huohotinputkesta pihalle koko sen ajan mitä se on mulla ollut. Oon ajatellut sen johtuvan hiushalkeamasta kannessa, mutta ei luulisi sen tähän mitenkään liittyvän. Kansi oli tarkoitus tarkistaa kun ilmat vähän lämpenee, mutta nyt tulee sekin sitten samalla tarkistettua.Bootsi kirjoitti:Öljykanava tukossa..
Mutta miksi? ja mistä?
Mitä remppaa koneeseen tehty viimeaikoina???
..Mutta eikös öljyt mene pumpulta -->suodattimeen --> kampuralle --> yläkertaan. ??
No voi ***** sekö ei sitten käy vähäpäästöiseen? Joo voi siinä olla sen verran hommaa että taidan sen unohtaa, kun olisi kiva saada sierra kuitenkin aika nopeasti takaisin ajoon! Pitää laittaa sitten tuo oma kone kuntoon tai hommata jostain toinen samanlainen tilalle. Olisi vain ollut hauska ajatus laittaa sinne tuollainen murisemaan...overboost kirjoitti:Jos rekisteriotteessasi lukee vähäpäästöinen, unohda rs:n kone kokonaan. Muutenkin siinä swapissa riittää hommia:öljypohja ja -putki, imu ja pakosarja, termostaattikotelo, sähköt...
Eipäs kuin: Imu ja Pakoventtiileiden välistä 2 ja 3 pytyissäSultzi kirjoitti:Katsos kummaa kun 2 ja 3 pytyn välistä haljennut, shoking
Kannattais varmaan alkaa käyttämään sitä hitsauskypärääSultzi kirjoitti:Haha, tainnu cortinan hitsailu sokeuttaa silmät joNiinhän siinä lukikin
Ihan liikaa!dexta kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, paljos toi korjattu kansi makso?