Orionmk2 ja eskomk4: pyöränkulmista madalluksen kanssa?
Orionmk2 ja eskomk4: pyöränkulmista madalluksen kanssa?
Elikkäs 88 Orion kyseessä ja 40mm madallusjouset vakioiskareilla: Onko jollain muulla ilmennyt ongelmaa, että eturenkaat kuluu sisäpuolelta vaikka kulmat säädetty? Jossain ilmeisesti väljää vai onko vaan niin, että ei saa säädettyä tarpeeksi madalluksen kanssa?
Rally race ainakin myy noita säädettäviä tukivarsia...
CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
ei ne renkaat niin huomattavasti kulu.. ainoastaan jos on aurauskulmat tosi huonot niin syö sisäpuolta tuhottomasti.
jos kulmat ovat kunnossa niin kyllä pari kesää pystyy ajamaan nätisti renkailla. ilman että menisi sisäkulma slicksiksi.
itsellä takana n,25tkm ja hanttarinpuolen aurauskulma on vähän hakuses niin nyt oli vasta liian vähän pintaa.. 2x kesää nähneet renkaat.
jos kulmat ovat kunnossa niin kyllä pari kesää pystyy ajamaan nätisti renkailla. ilman että menisi sisäkulma slicksiksi.
itsellä takana n,25tkm ja hanttarinpuolen aurauskulma on vähän hakuses niin nyt oli vasta liian vähän pintaa.. 2x kesää nähneet renkaat.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Joo ei mullakaan ihan mahdottomasti kulu vaikka reilusti madallettu...
Kannattaa kattoa onko etu laakereissa väljää jos on niin aurauskulmien säädöstä ei oo hyötyä...
Ei näytä oikein säädettäessä eli huijaa sua pr..kule
Edit:aivan niin kaikki väljä vaikuttaa....
Uretaani puslaa vanhojen tilalle ja uudestaan säätöön
Katoin tuolta rally racesta säädettävät alatukivarret 391e pari mutta elämä on

Kannattaa kattoa onko etu laakereissa väljää jos on niin aurauskulmien säädöstä ei oo hyötyä...
Ei näytä oikein säädettäessä eli huijaa sua pr..kule

Edit:aivan niin kaikki väljä vaikuttaa....
Uretaani puslaa vanhojen tilalle ja uudestaan säätöön

Katoin tuolta rally racesta säädettävät alatukivarret 391e pari mutta elämä on



Viimeksi muokannut avoesco, 22 Helmi 2006 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Monroelta saa kamperinsäätökapineita kyseiseen ajoneuvoon. En kyllä muistaa onko eteen vai taakse, mutta tuotenimi on Magic Camber ja varaosaliikkeet auttaa jos myyjällä motivaatio riittää.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Mitä todennäköisemmin taakse, jos on camberpulteista kyse. Etupään camberin säätäminen onkin sitten hiukan hankalampaa. Jos on poraustarkkuus hallussa, niin etutukivarsien sisäkiinnityspisteet voi tehdä uusiksi vanhojen reikien yläpuuolelle ja himpun verran sisäänpäin. Näin saadaan tukivarsi lähemmäksi alkuperäistä asentoa madalletussa autossa. Samaan tarkoitukseen myös myydään ulkopäähän palikoita jotka pudottaa kiinnityspistettä. Aika hintavia vaan moiset ja varmasti pistää silmään katsastuksessa. Jos on näppärä kaveri, niin mk3 escon tukivarsien sisäpäähän voi myös tehdä epäkeskopuslan. Tällaisia on mm. Volvoissa ollut ihan alunperinkin kulmien säätöä varten.Krisse kirjoitti:Monroelta saa kamperinsäätökapineita kyseiseen ajoneuvoon. En kyllä muistaa onko eteen vai taakse, mutta tuotenimi on Magic Camber ja varaosaliikkeet auttaa jos myyjällä motivaatio riittää.