halutaanko moottorista vääntävä vai kierros, vapari vai turbo..
nyt hiljenen ja jätän fiksummat tappelemaan..

Mitä olen itse noita ammattilaisen tekemiä kansia katellut, niin ei niissä kyllä pakopuolta ole juurikaan suurennettu. Lähinnä muotoa muutettu/siistitty.Eemeli kirjoitti:Aina täällä alkaa tinka joka asiasta.
Ei mahdu mun ymmärryksen piikkiin miksi alkaa tinkaamaan asiasta mikä on ainakin mulle päivän selvä. Jos tuossa poydällä on melkee 250hummaa vaparina virtaava nimi miehen tekemä oharin kansi jossa melkein vakiot pakokanavat... niin ei jätä mulle ainakaan mitään epäilystä siitä et ne ahistas.![]()
No jokainen taplaa tyylillään tai tassä ko. aiheessa porttaa.
Niin tuntuu jo itelki et on parempi hiljentyä.
No minun mielestä se ei silti kerro sitä että se reikä pitäis kairata 50milliseksi. eli ei välttämättä ole liian pieni, siellä voi olla joku liian terävä mutka jos toinenkin.country sedan kirjoitti:Niin mistä tässä nyt oikein kinataan?? Jos std oharin pakokanava virtaa vakiona alle 70% imukanavan virtauksesta, niin mun mielestäni se silloin ahistaa.
Mielenkiinnosta olis kiva tietää paljonko se nimimiehen tekemä 250hv kansi antaa käytännössä tehoa ja millä kierroksilla.
Sorvissahan ne muotoillaan. TÄSSÄ esimerkki kuva.late kirjoitti:Mites muute toi venttiilien työstö kotipajassa.Katselin tossa noit 1300cc cvh imu venoja niin istukkapinnan(vai mikä se tiivistys pintä sitten onkaan)"takana" menee sellainen terävä kohouma eli onko tarpeellinen vai voiko sille tehdä jotain?