98 td mondeon eberi
98 td mondeon eberi
Elikkäs jotain vikaa on eberissä kun ei lähde prutkuttamaan. Testerillä ei löytynyt vikoja, hehku testattiin ja pelas, puhallinmoottori testattiiin ja pelas. Onko kellään ollut vastaavanlaista ongelmaa / onko jollain ehdotuksia mikä mahtais olla vialla? Kyseessä on kellollinen versio.
En tiedä saako polttoainetta. Pitääpi tutkia. Oli kyllä mojova hinta tuolla ohjainyksiköllä, 340 euroa. Mutta yks vika voi olla vissiin tuon lämpötilan tunnistin. Jollakin oli ollut se paskana, eli luuli että kone on jo lämmin ja ei lähteny eberi toimimaan. Sisäpuhallin pitäs vissiin lähteä sitte vasta päälle kun tietty lämpötila on saavutettu, mutta omassa autossa ainakin puhallin lähtee samantien puhaltamaan, vaikka kone olis kylmä.
98 td montikka myös
minulla on kanssa ollut koko talven ongelmia,tai siis tarkemmin ei ole kertaakaa vielä lämmittimestä ollut hyötyä.
liekkivahti ja hehkutulppa on vaihdettu,polttoaineputki uusittu vieläkään ei pelaa, epäilen itse lämpötila anturia,tuntuu että ei oikeen lämmittimellä ole tietoa lämpötilasta.
onko anturi itse lämmittimen kyljessä oleva vai onko Vm.98 ulkolämpötilan haistelija?
lämmitin kyllä yrittää käymään ,mutta loppuu lyhyeen,aivan kuin se luulisi että moottoti on jo lämmennyt.
liekkivahti ja hehkutulppa on vaihdettu,polttoaineputki uusittu vieläkään ei pelaa, epäilen itse lämpötila anturia,tuntuu että ei oikeen lämmittimellä ole tietoa lämpötilasta.
onko anturi itse lämmittimen kyljessä oleva vai onko Vm.98 ulkolämpötilan haistelija?
lämmitin kyllä yrittää käymään ,mutta loppuu lyhyeen,aivan kuin se luulisi että moottoti on jo lämmennyt.
Itelläni oli toissa syksynä propleemia eberin kans focuksessa. Kello toimi kyllä moitteetta, mutta muutapa sitten ei tapahtunukkaan. Veinpä sitten focuksen paikalliselle fordille, niin vika löytyi hapettuneesta sulakepohjasta. Itse tutkiessani asiaa sulake näytti ehjältä ja mittarilla mitattuna sinne tuli jännite, mutta ei sitte vissiin jaksanu hypätä happettuman läpi.
Nyt se on sitte taas rikki, mutta sulake ja sulakerasia ovat kyllä ehjiä...
Nyt se on sitte taas rikki, mutta sulake ja sulakerasia ovat kyllä ehjiä...