Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jaahas, nyt on saatu ensituntuma kylmäkäynnistysominaisuuksista..-5 astetta pakkasta ja huolellisen hehkutuksen jälkeen 10 sekunnin startti ja vaivalloisesti käyntiin.. Kuuluuko ominaisuuksiin vai täytyykö tässä ruveta mittailemaan hehkuja, eli mitenkäs teillä muilla dieselifocuksen omistajilla ?? Tuli hieman sellainen olo että ei tarvitse lämmittämättä -15 asteesta yrittääkkään käyntiin..
Nonniin, viimeinkin sain kotteron kuntoon.. Eihän ne olleet hehkut palaneet, vaan hehkujen johto oli murtunut puolesta välistä ja kaks hehkua oli ilman virtaa.. Kuulemma tavanomainen vika. Noh hehkutkin piti kyllä vaihtaa kun ei pikkumutterit hehkujen päistä lähteneet auki..
Itsellä on samanlaisia ongelmia. Ongelmat johtuivat viallisesta lohkolämmittimestä, ei ihme etten saanut kuin sahaamisella auton käyntiin -25 pakkasella