Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
elikkäs miten irtoaa vaihteiston peräosa? olen irroittanut siitä ne 5pulttia ja peräosa ravottui noin 1cm. pitäs saada irti jotta saan vaihdettua sierran vaihteiston peräosan taunuksen laatikkoon. tiedän, että se sopii, mutta miten sen saa irti? elikkäs mikä siellä pistää vastaan? ottaako kenties nopeusmittarin hammaspyörä ja miten se irtoaa. neuvoja???
Ura missä on ne lukkorenkaansakarat näkyy kun sulla on häntä/loota hieman erillään, se lukitsee laakerin ulkokehän hännänkuoreen.
vaihteensiirtäjän akseli pitää tietysti purkaa lootan sisältä, siirtäjät akselista irti.
eli hännänkuori lähtee pois ja pääakselijää paikalleen.
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
lukkorenkaan takaisin saanti kiinnostaa minuakin. ensinnäkin millä saan laakerin menemään pohjaan asti? entä laitetaanko lukkorengas takaisin siitä pääly kotelonpuolelta mikä on 4pultilla kiinni? neuvokaa, että saan lootan kasaan!!!
sain vaihteiston kasaan, mutta jouduin ottamaan kytkinakselin laakerin irti jotta sain pääakselin pois laatikosta. uusein samalla pääakselin molempien päätyjen laakerit, stefat ja sen laakerin mikä on kytkin akselin sisäpuolella. onko laatikossa muutakuin ne 3laakeria mitkä voi uusia??? ryhmäpyörästössähän taitaa olla tappilaakerit jota ei voi/kannata uusia..