Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niin elikkäs mistäpäs sais madallussarjan -96 1.8D escorttiin? sarjoja löytyy escorttiin mut ei sitten tuolle koneelle ja vuosi luvulle. entäpäs jos ottaa normaalit iskarit ja madallusjouset? kannattaako niin tehdä? tarkotus ois pudottaa 40mm.
no vaikka compeletokselta. ja koneella ei oo merkitystä jousitukseen eli ihan samat jouset ja iskarit käy dieseliin ja bensa vehkeisiin
- Ford Focus Rs -03
- Mitsubishi Lancer Evolution III -ex
- Ford Sierra -87 -Turboprokkis -ex
- Ford Escort RS 2000 -92 -ex
- Ford Sierra 2.0is -86 Cossu look -ex
...miks sitten dieseliä ei mainita missään? Eikö se kuitenkin vaikuta asiaan että 1.8 diesel painaa enemmän kuin 1.3 bensa? Niin ja madallussarjan hinta sais olla siinä 400e kieppeillä.
Kyllä sillä koneella on vaikutusta asiaan, kyselin taannoin saarivaltiosta settiä ja kysyivät heti että millä koneella. No vastailin että diesel, ja sieltä tuli vastauksena että eipäs vaan ole samat, koska paino keulalla eri.
...Täysin samaa mieltä. Ei tahdo dieseliin löytyä oikein mistään. 1.8 dieseliin mitä oon sarjoja nähny niin on -90 asti mut ei uudempaan paitsi TD:hin. Kävin autoliikkeestä kysymässä niin jotki Boltecin (tai sinne päin) normaalit iskarit maksaís 300-350 ja madallus jouset 100e. Kannattaisko niin tehä että ottaa normaalit iskarit alle?
Perttirlz kirjoitti:Kiitos vaan linkistä mut on vähän turhan hintavia tuotteita
Mitä sie höpötät. Mulla on Cobran jouset eikä nuo maksaneet liikkeessä edes tuon vertaa, mitä netin ovh-hinnasto antaa viitteeksi. Näytti tuolla olevan TD-ekkerikin listalla. Taisi tulla itelle 185e setille hintaa. Eibach olisi tullut pari kymppiä kalliimmaksi ja Intraxit siihen aikaan saman verran halvemmaksi.
Focus 1.6 ambiente -99 -> Toyota Avensis 1.8VVTi STW Sol 10/03 ->Subaru Legacy 3.0R MY04