Oletko varma, että liike vaihtoi joka kerralla molemmat puolet? On tuota pitäny kahdesti tuota 1.6:stakin käyttää, mutta aioastaan siksi, etteivät huollossa suostuneet vaihtamaan kuin 'sisäkaarteen puoleisen nypyttäjän' kerrallaan. No kyllähän se ihan ok ajettava oli talven yli, mutta keväällä saikin olla toisen takia visiitillä ja pelkkä puolittainen korjaus paljastui ihmetellessä. Ei sillä - senttiäkään ei ole vetareihin edelleenkään tässä tapauksessa uponnut, kun korjaukset on hoidettu muun pakollisen rempan tai huollon yhteydessä takuuaikana (-9/02)fiiikus kirjoitti:190 tkm -99
- vetarit : 25 / 120 / 170 tkm. (kerran maksettu 50%)
viimeisimmän uusinnan jälkeen tulivat oikeesti kuntoon, koska edellisten vaihtojen jälkeen mielestäni jäi jotain väpätystä
25tkm kohdalla olet saanut varmaan alkuperäisosat eikä silloin ole vielä tyyppiviasta tiedetty. Ehkä kirrattu suojakumit paremmin niin auto on kulkenut jopa 100tkm. (onpa tuota tullut nivelvammaisella volvollakin ajettua noilla kilsoilla). Korjausvuosikin on ajomäärästä päätellen ollut '00. Sinällään ihme, että noinkin pitkään niillä pärjäsit

Tuon 120tkm korjauksen epäonnistumista nimenomaan tässä epäilen vajaaksi korjaukseksi tai huollon kädetykseksi. Jännältä tuntuu, että edelleen olisi varaosien seassa tavaraa, joka kestää säälittävät 50tkm. Tuo epäilys selittäisi samalla sen, miksi vasta viimeinen korjaus fiksasi ongelman kokonaan.