Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niin joo,olis voinu paremmin kirjottaa
elikkä syylarissa tarpeeksi nestettä.
jäähdytysripojen päällä sentti pari,oon tottunu puhumaan
jostain mistä lie syystä kennoista.
lämmöt kyllä nousee koneessa vaikka on vajausta nesteestä,mutta lämppärille asti ei välttämättä kulje.
janzamar kirjoitti:Niin joo,olis voinu paremmin kirjottaa
elikkä syylarissa tarpeeksi nestettä.
jäähdytysripojen päällä sentti pari,oon tottunu puhumaan
jostain mistä lie syystä kennoista.
lämmöt kyllä nousee koneessa vaikka on vajausta nesteestä,mutta lämppärille asti ei välttämättä kulje.
Niinkuin voicecoil jo kirjaili, eli sierrassa on paisuntasäiliö, eikä korkkia syylärissä.
oon nähny sellaisiakin syylareita missä on tarkotus täyttää paisuntasäiliön kautta järjestelmä,mutta niissä on silti ollu korkki.
japskeissa tosin taisivat olla...
mutta en oo väittänytkään vastaan tuon sierran täytön suhteen.
WSE kirjoitti:Joissakin Fordeissa (CVH, saattaa olla muissakin) on termostaattikotelossa ohivirtauskanava jonka tukkii alunperin jostain vahasta valmistettu helmi. Termostaatin juuttuessa tämä "sulake" sitten laukeaa eli helmi sulaa ja kone ei keitä. Vahinko vain että tämän jälkeen vesi kiertää koko ajan jonkin verran ja auto ei lämpene enää samalla tavalla. Korjauksena voi ostaa joko järjettömän kalliin uuden termarikotelon tai tehdä reikään jengat ja vääntää sinne pultinpätkän, jonka jälkeen "sulaketta" ei luonnollisestikaan ole mutta auto lämpenee niinkuin on tarkoituskin (mikäli termari on kunnossa).
No toi kommentti autto ainaki minun ongelmia Minä mietin pitkään että miks ei lämpiä tuo rottelo, vaihoin vaikka mitä juttuja, mutta vika oliki tuossa sitte nyt on kanavat tukossa