Escort mk4 kaasari

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Marso
Viestit: 13
Liittynyt: 11 Helmi 2005 14:40
Paikkakunta: Kotka

Escort mk4 kaasari

Viesti Kirjoittaja Marso »

Elikkäs mulla on tommonen 1.6 cvh kaasarilla, ni noista kaasareista oisin halunnu tietää, että mikäs kaasari tossa 1.6 on vakiona? Entäs mitä erilaisia kaasareita niihin yleensä vaihetaan ja mitä niitä on? ja kannattaako niitä käydä vaihtelemaan (bensankulutus/teho laatusuhde 8) )

vanhemmalla foorumillä tästä oli juttua, mut en tällä uudella törmänny..
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

emännällä ainakin 1,6cvh on Weberin DGAV tuplakurkku.
late
Viestit: 167
Liittynyt: 06 Elo 2005 16:37

Viesti Kirjoittaja late »

dgav eli sierran vakio kaasari,kui toimii sellasella?Ja alkuperäselle kysyjälle kato mikä siel on jos on sellanen luistikaasari eli ford vv kaasari ni todennäkösesti paremmin saat toimii jos vaihdat weberin,tosin noissa uudemmissa kait on jo aika paljon noita webereitä.
Fullspeed
Viestit: 31
Liittynyt: 06 Helmi 2005 23:14
Paikkakunta: Oulu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed »

Mk4 1.6:ssa on vakiona Weber TLDM, alipainetoimisella kakkoskurkulla.
Megaruutta Sierra & V6 Mondeo
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

late kirjoitti:dgav eli sierran vakio kaasari,kui toimii sellasella?Ja alkuperäselle kysyjälle kato mikä siel on jos on sellanen luistikaasari eli ford vv kaasari ni todennäkösesti paremmin saat toimii jos vaihdat weberin,tosin noissa uudemmissa kait on jo aika paljon noita webereitä.
tosiaan, DGAV olikin faijan sierrassa... :oops: mahtaakohan se vaikuttaa asiaan ku emännän ekkerissä on automaattilaatikko?
Vastaa Viestiin