Menihän tuohon lähes tunti aikaa, mutta onneksi omaa!

jaa..no kyllä noi on ihan kirkkaat...lapazu kirjoitti: Onhan ne kehnot, mutta jos lyhkästen kohdalla näkyy keltaista kun valot on sammutettu, kyllä ne heijastinlevyt on sullakin entiset....
kyllä mulla oli mk1:ssä hyvät valotHenna kirjoitti:Eikös muuten ykköskoppaises sierrassakin oo tosi huonot valot verrattuna uudempaan... Ainakin mun omassa oli tosi huonot valot ja nyt kun sen keularojektin teimme niin valot huomattavasti paremmat, jos ne vaan toimis kunnolla.Jotain maadoitusvikaa, siks ei toimi. Ja farkkusierrassakin valot on huonot, pitkät päällä on ehkä juuri sellainen teho kuin olis lyhyet päällä.
Ehkä nuo ykköskoppaiset on sellasia koekappaleita.
16€/kpl oli ohjehinta täälläpäin.suklaa-auto kirjoitti:mitäkö maksoi mk1 mondeoon ne muovilevyt umpioihin? omastaki ihan keltaiset. onko niillä jotain virkaa jos ottaa kokonaan pois?
Ja vielä tähän varoitus, että VAROVASTI pyyhkäisee niitä heijastinpintoja. Ei ole ihan yks tai kaks umpiota mistä se heijastinmateriaali on siirtynyt siihen rättiin, millä on pyyhitty. Siinä rätissä se ei sitten enää heijasta eteenpäin sitä valoa!MondeoV6-98 kirjoitti:Mulla ainakin lähti koko lyhty hienosti irti ilman mitään puskurin irtirepimisiä.
Maski ja vilkut veks, ja lamppu on sulla kädessä (paitsi jos et umpion ruuveja irrotanu)
Ei oo vaikeeta![]()
PS: samalla kun ne irrottaa niin kannattaa heittää ne lampun lasit astianpesukoneeseen ja vähän pyyhkästä niitä umpion heijastin pintoja, niin tulee ihan uuden näköset
Näytti onnistuvan. Vilkut ja maski irti, T30 torxit niissä kaikissa. Vilkut yhdellä torxilla / puoli ja maski kahdella. Yhteensä siis vain 4 torxia auki. Sitten ne umpion lasien kiinnitysklipsit. Kaikki mitkä näkyy, irti. Sitten vaan varovasti raottaa siitä umpion yläreunasta niin saa ne muoviläpyskät vaihdettua sinne. Ainoa, mikä mulla ahdisti oli lokaripelti molemmilla puolilla. Umpion muovit antoi sen verran kuitenkin periksi, että vaihto onnistui.mondis kirjoitti:Joo elikkäs mun pitäis vaihtaa umpioiden lasit -95 mondeoon, niin onnistuuko se ilman puskurin irroittamista?