Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Miten on selitettävissä sellainen, että kun kolmosella ajaa, niin lähes olemattomalla kaasulla tdci lähtee yhtäkkiä vetämään lujempaa, ja ajaja joutuu painamaan kytkintä ja jarrua hidastaakseen vauhtia.
Eikös noissa oo jo niitä drive by wire systeemejä eli on sähkönen kaasupoljin. Se varmaan sekottaa moottorin ohjauksen ja koittaa ite antaa lisää kaasua jos koitat liian isolla vaihteella lykätä menemään.
No, kolmosella ja ehkä kakkosellakin, lähellä tyhjäkäyntikierroksia (hyvä kysymys!) tdci 05.5, 155hv. Ei siinä mitään vaaratilanteita oo syntynyt, ja ehkä ne kierrokset on just siinä 1500-1800rpm tienoilla, eli jos tuohon ylälukemaan, niin vääntöähän tunnetusti löytyy muillakin kuin 5. tai 6. vaihteilla. 400Nm:iinhän on mahdollista päästä...