Focus sisälämppärin asennus?
Focus sisälämppärin asennus?
Eli missä parhaat paikat sisälämppärille ja pistorasialle? ihan vaan etten ruuvaile ruuveja mistään tärkeästä läpi
ja onko valmista läpivientiä konehuoneesta vai joudunko porailemaan reikiä? jos joudun porailemaan niin missä paras kohta tuolle läpiviennille?
ja onko valmista läpivientiä konehuoneesta vai joudunko porailemaan reikiä? jos joudun porailemaan niin missä paras kohta tuolle läpiviennille?
Viimeksi muokannut temzu, 24 Loka 2005 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Mutta lämppärin kaapeli on melko kallista, ja muutenkin poraaminen on helpompi juttu..Monteonisti kirjoitti:Jos siellä on ECU kuten Eskossa, niin ei kannata kovin pitkiä ruuveja käyttää! 8) Kait tuossa on läpivienti oikean lokasuojan kautta kuten muissakin Voorteissa?
...ja sen pistokkeen sijainnin määrittämisessä saa käyttää myös omaa järkeään.
Voihan sen laittaa vaikka verhoilujen alta penkinalle...
Suomen markkinat taitaa olla sen verran pienet että ei euroopan autotehtaita kiinnosta pätkääkään saako joku suomessa sisätilanlämppärin tai yleensäkkään lohkolämppäriä autoonsa
Tämä siis veikkaus mutta tuntuu menevän kokoajan siihen suuntaan
Ja eihän siinä kun pora käteen ja antaa palaa, kaveri konehuoneenpuolelle katsomaan ja kun alkaa mennä läpi niin varovasti hiljalleen poraa ja kaveri katsoo mistä tulee läpi. (ettei ole jarruputki yms poikki )
Tuo lallin vinkki että laittaa vaikka penkin alle niin tuntuu ihan toimivalta, jää piiloon eikä ole jaloissa pyörimässä ja ei tule turhia reikiä sisustan osiin
Onhan siinä tietysti vähän hommaa jotta saa siististi maton alle piuhan
Tämä siis veikkaus mutta tuntuu menevän kokoajan siihen suuntaan
Ja eihän siinä kun pora käteen ja antaa palaa, kaveri konehuoneenpuolelle katsomaan ja kun alkaa mennä läpi niin varovasti hiljalleen poraa ja kaveri katsoo mistä tulee läpi. (ettei ole jarruputki yms poikki )
Tuo lallin vinkki että laittaa vaikka penkin alle niin tuntuu ihan toimivalta, jää piiloon eikä ole jaloissa pyörimässä ja ei tule turhia reikiä sisustan osiin
Onhan siinä tietysti vähän hommaa jotta saa siististi maton alle piuhan
Vaihtoehtonahan on kans Eberin kellokytkimen ajastus...??
On kyllä paljon kalliimpi laittaa, mutta kaikinpuolin hyvä...
Oot ajamassa matkaa ja tulee nälkä ja pakkasta reilusti, jätät Eberin päälle, meet syömään ja tuut lämpimään autoon...
Aamuisinki saa lähteä ilman ikkunoitten raappailua liikkeelle jos vaan edellisiltana tietää, koska haluaa liikehtiä...
Ei sitten tarvi potkia siinä kaverin jalkatilassa sitä lämmitintä...
On kyllä paljon kalliimpi laittaa, mutta kaikinpuolin hyvä...
Oot ajamassa matkaa ja tulee nälkä ja pakkasta reilusti, jätät Eberin päälle, meet syömään ja tuut lämpimään autoon...
Aamuisinki saa lähteä ilman ikkunoitten raappailua liikkeelle jos vaan edellisiltana tietää, koska haluaa liikehtiä...
Ei sitten tarvi potkia siinä kaverin jalkatilassa sitä lämmitintä...
Mondeo 3.0i V6 Ghia
Focus RS Mk3
Focus RS Mk3
pakko laittaa tähän liittyen viime kertainen käynti pakokaasumittauksessa, äijillä oli esco ihmeteltävänä kun kävi ihan hienosti muttei mennyt päästöistä läpi. olivat irroittamassa ecua että saa tietokoneeseen kiinni, no ei irronnut kun oli yksi ruuvi lävistänyt ecunMonteonisti kirjoitti:Jos siellä on ECU kuten Eskossa, niin ei kannata kovin pitkiä ruuveja käyttää! 8) Kait tuossa on läpivienti oikean lokasuojan kautta kuten muissakin Voorteissa?
jos joku asustelee tampereella päin niin tuolta hain omat sisätilan johdot http://www.fusti.fi/loytotori/