Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
onneks löytyy ylimääräinen kampiakseli kai sen sillä voi tasapainottaa. joo sen takia tätä jottua lähin kysyyn ku pitäi ottaa sellaset 250-300hv 8) . kyl toi koneistamolla kevennettiin, veikkaan että ei heitä 5g enempää.. 80eskoo on muuten tammer tiisselissä painotus.
Mielummin 0 painossa =) Eräs joka tekee paljon kisa koneita keventi ja tasapainotti osani.
Tosin molemmat on erikseen tasapainotettu eli kampiakseli 0 painossa ja vauhtipyörä 0 painossa.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis) https://www.theniceman.com/coppermine/
cossu7 kirjoitti:onneks löytyy ylimääräinen kampiakseli kai sen sillä voi tasapainottaa. joo sen takia tätä jottua lähin kysyyn ku pitäi ottaa sellaset 250-300hv 8) . kyl toi koneistamolla kevennettiin, veikkaan että ei heitä 5g enempää.. 80eskoo on muuten tammer tiisselissä painotus.
se vauhtipyörä pitäis painottaa siihen kampi-akseliin nähden.
tai sitten erikseen käytettävä kampi-akseli ja vauhtipyörä 0 painoon..
ZyaS kirjoitti:
se vauhtipyörä pitäis painottaa siihen kampi-akseliin nähden.
tai sitten erikseen käytettävä kampi-akseli ja vauhtipyörä 0 painoon..
mää teen ainakin näin. en ala konetta purkamaan. jos ei kestä niin ei sitten ei tartte aleta kinaamaan sen enempää ja piste. kiitos kaikille vastanneille. tää topicci on nyt nähty