Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Esko
Viestit: 58 Liittynyt: 13 Heinä 2005 23:46
Viesti
Kirjoittaja Esko » 12 Joulu 2005 13:07
joo elikkä sopiiko 2.3 diesel sierran perä 2.0 bensa sierraan? vm olis -85.
knox
Viestit: 3 Liittynyt: 11 Touko 2005 18:17
Viesti
Kirjoittaja knox » 12 Joulu 2005 16:38
Kyllähän tuon pitäisi sopia
Esko
Viestit: 58 Liittynyt: 13 Heinä 2005 23:46
Viesti
Kirjoittaja Esko » 12 Joulu 2005 19:17
Onko kellään 100% varmaa tietoa?
Bootsi
Viestit: 1084 Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » 12 Joulu 2005 19:40
Käy, välitys tietty eri.
ft79
Viestit: 489 Liittynyt: 30 Touko 2005 18:18
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 12 Joulu 2005 21:36
Bootsi kirjoitti: Käy, välitys tietty eri.
näinhän tuo taitaapi olla...
kun on noissa sama laatikko
niin miksei peräkin...tosin noi
välit..
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
VesQ
Viestit: 1627 Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja VesQ » 12 Joulu 2005 21:40
Veikkaisimpa että kiisselissä pidempi välitys joko laatikossa tai perässä johtuen diisselin pienemmästä kierrosalueesta
ft79
Viestit: 489 Liittynyt: 30 Touko 2005 18:18
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 13 Joulu 2005 15:32
VesQ kirjoitti: Veikkaisimpa että kiisselissä pidempi välitys joko laatikossa tai perässä johtuen diisselin pienemmästä kierrosalueesta
saattaapi olla.. kuulostais ainakin järkevältä...
tosin eipä noi varmaan kulje kun 110km/h
on muuten varmaan automaatin perässä kanssa
"pitkät" välit...
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
Esko
Viestit: 58 Liittynyt: 13 Heinä 2005 23:46
Viesti
Kirjoittaja Esko » 14 Joulu 2005 09:05
Juu.. no pittää sitten hommata vakioperä...