dohc sierra taas pulmana
dohc sierra taas pulmana
mistä johtuu että ikkunat huurettuu sisältä kun lämppäri puhaltaa lämmintä ja jäähdytys nesteet hukkuu jonnekii.voiko lämmityslaitteenkennossa olla vika?
Sierra 90 2.0i "cossu look" 4x4 stw projekti(ikuinen)
Sierra 91 2.9i "tuunattu rumilus;)"
-
no en itse ole makeaa makua huomannu;) mut tänää ku ajoin noin 40 kilsaa ni koira kyllä käyttäyty oudosti ku se lipoi koko ajan suutaan ja oli vähän semmonen hengästyneen oloinen tai jotain,mutta normaalia se ei ollu se käyttäytyminen.
en oo letkuista huomannu että vuotais.no auto on ollu mulla viikon ja säiliöllinen menny nestettä ja aina kun ajaa niin ikkunat ihan huurteessa! en usko että siintä kansikaan on menny kun se toimii ihan toisella viisiin mitä mun toinen sierra josta taitaa olla kans halki ku kans hävii nesteet ja ei käy kunnolla kun puottaa kierrokset pois ja pakokaasu on semmosta vaaleen harmaata ja siinä on sit ne kuuluisat lorina äänet ja kaikki muutkii käynti häiriöt/ominaisuudet mitä täällä keskustelupalstalla oon huomannu eikä sillä oo ajettu vasta ku 380 tuhatta ilman mitää koneremonttia tai muutakaan tulpat ja öljyt vaihtanu mut siinä kaikki ja hyvin se vetelee ja sitä ei säälitä;).mut tätä ikkunoitten huurtumista siinä ei oo viel ollu 

nonii nyt ois menossa tuo lämmityslaitteenkennon irrottaminen.mahtuukos sen purkamaan poikkeen ilman että tarvii koko kojelautaa repiä hitoille vai saako sen pujoteltuu sieltä hanskalokeron alta jotenkii oon nyt jonkun aikaa purkaillu kaikkee mahollista edestä pois jotta ees näkis sinne missä se kenno mahtaa "piileksii" auttakkee ettei tarviis tehä turhaa työtä kauheesti ku piru toi pakkanen on aika ikävä ku pihalla joutuu tekee