Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Näppärä mies voi saada tuon sopimaan, jos hyllyssä oleva johtosarja on oikeaa merkkiä. Ongelmana on Motorcraftin kannen ns. tulppapäät, ihan jokainen johto ei siihen käy. (Hotwires esim. käy, hyi yök!) Kansi mukaan ja varaosaliikkeen tiskille ihmettelemään, mars!
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
Itselläkin on on ruiskun ja kaasarin jakajat ihan samanlaisia (tai toisessa ei alipainetta yms) mutta mielestäni kaikki boschin jakajat on samalla kannella ja johdoilla sekä pyörijätkin samat
Eli boscheissa yleensä se oranssinruskea kansi, motocrafteissa taitaa olla mustia kansia enimmäkseen
Bootsi kirjoitti:
Mulla on Eccerissä koko kone ruiskusierrasta, eikä munmielestä niissä t-johdoissa ole mitään erikoista.
Nythän oli kyse Motorcraftin jakajasta,siinä on SAE -malliset liittimet kannessa, ns. tulppapäät Boschin jaka on erilainen, unohtakaa se tässä topikissa. Kannattaa perehtyä aiheeseen ennenkuin alkaa huudella täällä bullshittiä ja hämmentää kysyjää.
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
hartza kirjoitti:
Nythän oli kyse Motorcraftin jakajasta,siinä on SAE -malliset liittimet kannessa, ns. tulppapäät Boschin jaka on erilainen, unohtakaa se tässä topikissa. Kannattaa perehtyä aiheeseen ennenkuin alkaa huudella täällä bullshittiä ja hämmentää kysyjää.
No tulipahan selväksi että noissa jakajankopissa on siis oleellisia eroja. Bosch vs. Motorgraft.
Juu saattaahan niitä olla, mutta lähes kaikki motocraftit on ollu joko mustia tai tummanruskeita ja sitte boschit vaaleanruskeita mitä omalle kohdalle sattunu