Cvh 1.6-1.8 Lohkot

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
samperi

Cvh 1.6-1.8 Lohkot

Viesti Kirjoittaja samperi »

Eli pitäisi saada tietää onko ne samoja lohkoja eri sisuskaluilla??
ja toinen kysymys onko Xr3i:n kansi vaihto kelpoinen 1.6Efi:n kanssa eli meneekö Efin imusarja Xr3i kanteen :roll:

Ja tietty mikä on maksimi (CVH 1.6) yli-koko poraus ettei tarvitse valaa betonia eli pystyykö 81mm porauttaa??



Samalla kysytään nyt sekin että käykö (1.6 cvh:n Efi) kansi 1.8 zetekin alakerralle suoraan vai joutuuko muuttamaan jotain ja mitä??

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
Viimeksi muokannut samperi, 18 Marras 2005 19:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

efin imusarja passaa xr3i kanteen jos siinä on ne kolot suuttimille, mutta ne voi kyllä tehdä itsekin ne suuttimen kolot.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
_P_
Viestit: 70
Liittynyt: 06 Helmi 2005 21:59

Re: Cvh 1.6-1.8 Lohkot

Viesti Kirjoittaja _P_ »

samperi kirjoitti: Samalla kysytään nyt sekin että käykö (1.6 cvh:n Efi) kansi 1.8 zetekin alakerralle suoraan vai joutuuko muuttamaan jotain ja mitä??

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
http://www.quantums.info/zvh.htm

Tuolla aika hyvät ohjeet.
mynok
Viestit: 260
Liittynyt: 04 Helmi 2005 11:25
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mynok »

minulla ainakin on se käsitys, että lohkot on samat. vain kampiakselit on erit...
Ford Focus C-Max 1.8 -06 (11- )
Ford Focus 1.6i Ghia -00 (08-11)
Ford Sierra 2.0i Ghia -91 (06-08)
Ford Sierra 2.0i CLX -90 (05-06)
Ford Escort 1.6 CL -88 (97-05)
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

https://www.burtonpower.com/technical/tt_cvh.html Tuola jotain infoa miten ne palikat meneekään ristiin.
Vastaa Viestiin