Ford transit lämmityslaitteen säätömoottori, mistä löydän sen?

transitmiesten oma osio
Painkiller1971

Ford transit lämmityslaitteen säätömoottori, mistä löydän sen?

Viesti Kirjoittaja Painkiller1971 »

Hei, kyseessä siis Ford Transit vm.2009, puhaltaa vaan pelkästään lämmintä ilmaa. Sen verran selvitelly netistä et vika vois olla lämmityslaitteen säätömoottorissa eli blend door actuaattorissa. Mutta mistä sen löytää? Oon purkanu jo hanskalokeron ja ne isot konsolin suojamuovit alhaalta koko matkalta ja en kyllä millään oo löytäny sen näköstä osaa mitä netti tarjoo siihen. Yleensä löytää Suomeksi tai Englanniksi videon tai kuvan kohteen paikasta mut ei löytynyt tällä kertaa. Kiitän etukäteen jos jollain ois antaa vinkkejä et mistä päin lähen sitä vielä ettii? Kävin konehuoneestakin kurkkaa mut ei. Kiitos kaikille
Painkiller1971

Re: Ford transit lämmityslaitteen säätömoottori, mistä löydän sen?

Lisään vielä, että autossa on siis AC, mutta ei puhalla kylmää ollenkaan, eli onko AC jotenkin yhteydessä tähän ongelmaan.?
Hammar

Viesti Kirjoittaja Hammar »

Oletko lukenut vikakoodit.
Mulla oli sama vika. Kuljettajan oikean nilkan kohdalla on anturi. Joka oli mulla sökö.
Ja puhalsi pelkkää kuumaa.
Painkiller1971

Moi, kiitos vastauksesta, vikakoodeja oon kyl katellu ilman tulosta, mut tsekkaanpa ton anturin huomenna. Kiitos
Painkiller1971

Joo kaivelin koko kuskin jalkatilan läpi ja en kyllä anturia löytänyt, ton lämpötilasäätimen kyl löysin ja purin mut mitään ei ollu sisältä rikki, tosin kokeilin sitä sähkömoorroria 12v eikä mitään tapahtunu, eli voi vika,olla tuossakin, pitänee uus tilata ja kokeilla. Mut jos jollain on tietoo tost sisätilan lämpötila anturista niin kiitollisena otan tiedon vastaan. Kiitos
Vastaa Viestiin