-16,5C oli tänään autonmittarin mukaan

Kiinanrenkaat vielä jotenki nipin napin toimintaikkunassa
EDIT:
Onhan noi GT Radialit toki selkeesti liukkaammat ku on toi -15 kipuraja alittunu, huomaa kun ei noilla nykysillä kengillä pystyy antamaan välikaasua kantapäällä jarrutuksen aikana, niin takapyöriltä häviää kivasti pito pienemmälle vaihtaessa (shift lock- ilmiö), toisaalta kun sen ottaa huomioon ja hyväksyy että alla on lasten polkutraktorin muovirenkaat, niin on toi ihan hauska ajaa, vaihteisto toimii ns. käsijarruna
Vaihteisto on muuten huomattavasti vähemmän tahme uusilla öljyillä, viime talvena vielä tuntu kuin keppiä olisi hämmentänyt puurokattilassa

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER