Bemariin etujarruremppaa sekä tutkimista, purkailin kamat eka pois, liukutapit ja kannakeraudan pultit aukesi kivuttomasti perusräikällä kun vaan muisti pari terävää iskua antaa avaimenvarteen, edelleen hitaasti auki vääntämällä menee vaan osaa p@skaksi. Samalla totesin et satulat tai ainaki männät näyttää ihan ku pakasta vedetyiltä eli uusittu ihan hiljattain

Nakkelin sitten vaan uudet levyt ja palat ja putsasin kannakkeen kiskot ja perään anti zeizeliä. Liukutapit vaan putsasin mutten en rasvannu, koska bemareissa kestopinnote kumeissa eli sinne ei kuulukaa laittaa lubrikantteja. Toki merkkihuollon poikien jäljiltä sinne oli jotain rähmitty

Lopuks keula pois pukeilta ja etufillarit momenttiin.
Täytyy vielä ISTAlla kuitata auton sähköseen huoltokirjaan etupalat (ja levyt) vaihdetuiksi. Sitten ois vielä takajarrujen herkistely/tarkistus, kässärinsäätö sekä jarrunesteen vaihto niin sais kuitata koko huollon tehdyks CBS-moduuliin

Öljyn vaihdostahan toi ei älyä hälyttää ku service interval edelleen se 30tkm vaikka vaihdanki 10tkm välein oikeesti. Ai niin ja takapään aurauksen säädöt pitäis yrittää herkistellä valmiiks ja se vaikein osuus... löytää mesta joka varmasti osaa säätää E90:n pyöräkulmat

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER