Transit 2010 virtaavain
Transit 2010 virtaavain
Transitin kaukosäädin avain on kulunut ettei tahdo enään toimia.
Onko ideaa mistä löytyisi keskuslukitus napeilla oleva uusi virta-avain?
Onko ideaa mistä löytyisi keskuslukitus napeilla oleva uusi virta-avain?
-
Re: Transit 2010 virtaavain
Mitenkä tuo ohjelmointi tapahtuu?
Ja minä hain koko avaimen ajonestolla ja kaukosäätimillä tuolta:
https://www.autonavaimet.fi/yhteystiedot
Tunti meni elämästä ja en nyt muista hintaa, mutta taisi olla jossain parinsadan - ehkä vajaa hujakoilla. Sinun tarvehan kuulostaa ehkä vähän uuden rungon hankinnalta vanhaan elektroniikkaan, mutta noista kyllä saa helpolla koko uuden yksilönkin.
https://www.autonavaimet.fi/yhteystiedot
Tunti meni elämästä ja en nyt muista hintaa, mutta taisi olla jossain parinsadan - ehkä vajaa hujakoilla. Sinun tarvehan kuulostaa ehkä vähän uuden rungon hankinnalta vanhaan elektroniikkaan, mutta noista kyllä saa helpolla koko uuden yksilönkin.
Viimeksi muokannut tikola, 08 Kesä 2025 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo, Metalliosa on tosi kulunut mutta kaukosäädin napit kyllä toimii ja on ehjät. Ja kai siinä nappiosassa on joku juttu ajonestoa varten.
Nyt lukot toimii kyllä hyvin kakkosavaimella mutta siitä puuttuu kaukosäädin.
Nyt lukot toimii kyllä hyvin kakkosavaimella mutta siitä puuttuu kaukosäädin.
Sitten tarvitset jotain minun kaltaista, eli jonkunhan se metalliosa pitää jyrsiä oikein. Sitä ei Aliexpress tee.
Jep,jyrsiä pitää. Ehkä poikkeen Lokomonkadulla....
Olen itse eri autoihin tehnyt sekä ebayn, että paikallisen ammattilaisen kautta. Kumpikin toimii. Netistä ostamalla on omat rajoitteensa, vaivansa ja riesansa, mutta rahaa säästyy. Sitten on se onko se homman helppous monen kympin/satasen arvoinen kysymys.
Eli rikkoutuneet muovit ja napit hoitaisin netistä, mutta tuohon mekaaniseen jyrsintään on varmasti pienimmän riesan tie tehdä paikallisesti.
Transittiin sain tuolta Autonavaimista ihan täsmälleen alkuperäisen näköisen avaimen värejä myöten, joten se oli sikälikin hyvä.
Eli rikkoutuneet muovit ja napit hoitaisin netistä, mutta tuohon mekaaniseen jyrsintään on varmasti pienimmän riesan tie tehdä paikallisesti.
Transittiin sain tuolta Autonavaimista ihan täsmälleen alkuperäisen näköisen avaimen värejä myöten, joten se oli sikälikin hyvä.