Vuosimallin 2012 C-max 2,0 TDCi herjailee otsikon mukaisesti koodia P244C. Exhaust Temperature too low for particular filter.
Katastus kohta edessä ja ratkaisuja kaivattaisiin ripeästi ja kiittolisena otetaan vastaan.
Forscanila yritin regenerointia suorittaa manuaalisesti siinä onnistumatta. Mihinkään kalliseen DPF puhdistukseen ei tekisi mieli lähteä, sen verran alkaa autolla olla jo kilometrejä mittarissa.
Ford C-max, vikakoodi P244C
Re: Ford C-max, vikakoodi P244C
DPF saavuttaa regenerointiin tarvittavan noin 600°C lämpötilan tuollaisen lisäsuuttimen avulla:
https://iparts.fi/parts/info/febi_bilstein/109034
Linkki ei ole ostokehotus, vaan informatiivinen. Tuo osa voi olla viallinen, mutta se voi olla myös vain tukossa paljon ajetussa autossa. Irrottamisen ja puhdistamisen pullonkaula on siinä, että se on auton alla ja usein kovasti kiinni juuttunut pakoputkeen.
Tämä ei ole varma etädiagnoosi mutta melko todennäköinen.
https://iparts.fi/parts/info/febi_bilstein/109034
Linkki ei ole ostokehotus, vaan informatiivinen. Tuo osa voi olla viallinen, mutta se voi olla myös vain tukossa paljon ajetussa autossa. Irrottamisen ja puhdistamisen pullonkaula on siinä, että se on auton alla ja usein kovasti kiinni juuttunut pakoputkeen.
Tämä ei ole varma etädiagnoosi mutta melko todennäköinen.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex