Ford Fusion 2003 EAC FAIL vianetsintäohjeita vailla, TDCI 1.4

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
810_man

Ford Fusion 2003 EAC FAIL vianetsintäohjeita vailla, TDCI 1.4

Viesti Kirjoittaja 810_man »

Hei,
Olen tätä vanhempaa Fusioniani varten aiemminkin neuvoa kysynyt. Nyt kun Ka on hajalla, pitäisi tätäkin ehkä yrittää saada eteenpäin, en muista mitä olen tähän jo kysynyt..

Eli, autoon aikaisemmin vaihdettu suuttimet, tee-se itse työnä ilman minkään arvojen vaihtamista. Auto kärytti sisälle. Sitten auto kärytti lisää sisälle. Vaihdettu venttiilikoppaa, EGR-putkea... Autoa käytetty diesel-huollossa, joka purki ja aluksi haukkui tekemiseni, teki ne uusiksi, mikään ei muuttunut, auto pukkasi edelleen savua. Vaihdoin turbon (ja sen öljyputken) itse, kun mietin tulisiko öljy vuotavasta turbosta. Aluksi näytti, että tämähän auttoi, mutta samalla tavalla kärytti. Sitten kuului koeajolla ikävä ääni, EAC fail valo syttyi ja ajoin auton kotiin. Kotona sammutin auton, eikä se ole sen jälkeen käynnistynyt. Tarttis varmaan tehdä asialle jotain.

Joku nettilähde sanoi vähän vastaavasta EAC Fail-ilmoituksesta "Every time it has been a pin grip fail on the diesel pump" Jos nyt lähtisin vaikka tuolla epäilyllä liikkeelle, mitä pitäisi tarkistaa?
Cortina 1500 -67, Fusion 1.4 tdci 2003