Sain pakosarjan pulteista vain ylimmän (ei pinnapultti) pois kiertämällä. Muut sain vaikeuksien kautta välillä auton alakautta ja yläkautta pulttipyssyllä löysättyä vähäsen ja siitä pikkuisen eteenpäin puolen metrin räikkäavaimella. En uskaltanut niitä avata vielä tuon enempää kun aika paljon tarvii voimaa niiden pyörittämiseen. Nyt taas WD-40 vaikuttamassa, jospa sitten lähtisi kohtuuvoimalla irti!

E: Nyt pakosarja lopulta saatu 8 tunnin työn jälkeen irti. Ongelmia tuotti lopulta eniten itse pakosarjan pultit, jotka eivät millään meinanneet pyöriä edes puolen metrin varrella. Eikä niihin päässyt oikein millään avaimella kunnolla käsiksi. Ilman pulttipyssyn kanssa painimista olisi kyllä pakosarja jäänyt paikalleen. Irrottaessa ei sitten sillä pitemmällä varrella ja niksahtelevan kulmanivelen kanssa kaikin voimin uskaltanut vääntää vaan aina vähän auki ja takaisin. Ja WD-40:ää väliin!
Kaksi pinnapulttia jäi lohkoon paikalleen, onneksi ehjänä. Olisin nekin irrottanut ja uusinut pinnapultit, mutta yrittäessäni irrottaa toista pinnapulttia, sen torx-kanta hajosi, joten pinnapulttia ei kotikonstein tai kohtuuhinnoin ole mahdollista saada irti. Joten päätin, että jätetään vanhat pinnapultit kaikkiin ja puhdistetaan kierteet kierrepakalla tai ehkä "sahatulla" mutterilla.
Tuo pakosarja jousto-osa on muuten aika erikoinen, kun moottorin päässä halkaisija 45 mm ja jousto-osan jälkeen 50,5 milliä. Eli pitäisi löytää jousto-osa, jossa toisessa päässä on eri halkaisija reikä!
