Uusi 62A exide sisään ja kaapelit kiinni. (max koko joka tuohon mahtuu...242x175x190 -+ koon akku)
Vaihdon jälkeen käynnistyi vaivalloisesti eikä käynyt tyhjäkäyntiä ollenkaan.
Hetken kaasuttelun jälkeen rupes kojetaulun näytöt sykkimään teksiä EAC ja kierrokset rajoittui.
Ilmeisesti vikatila päälle.
Ei auttanut sammutukset eikä startit.
Analysaattori kiinni ja koodeja ihmettelemään pending koodina Kaasun asentotunnistimen opetus kesken.

Eikun vikakoodin nollaus ja starttausta ja auto rupes pelittään.
Ikäviä moiset opetukset ja muistien tyhjennykset...jossei olis omaa analysaattoria olis ollut korjaamokeikka edessä.
Maksoi taas ittensä takaisin.... hyvä laite ... suosittelen kaikille koodilukijaa ja nollausaparaattia.
