Kytkin kopan ja moottorin välistä tippuu jarrunestettä. Kytkimen toiminnassa ongelmia ja jarrunestettä hävittää. Ilmeisesti kytkimen työsylinteri vuotaa/rikki. Pitänee purkaa vaihdelaatikko irti mutta en tiedä onnistuuko. Riittääkö tila, että saa levitettyä riittävästi rakoa koneen ja vaihdelaatikon väliin. Pitääkö apurunko purkaa pois edestä että sopii tiputtamaan laatikon alas. Saisiko työsyliterin vaihdettua jostain raosta tiputtamatta koko laatikkoa alas? Mitä huomioitavaa laatikon irroituksessa?
Auto on tosiaan Galaxy MK2 2.0 tdci VM.2008 ja 6-lovinen manuaali loota.
Galaxy MK2 2.0tdci 6-v manuaali laatikon irroitus
Re: Galaxy MK2 2.0tdci 6-v manuaali laatikon irroitus
En ole tuollaista yhdistelmää nähnyt mutta vaihtanut useita työsylintereitä joissa on painelaakeri ja vaihteiston etupää stefa samassa.AimAin kirjoitti: ↑05 Tammi 2024 12:03 Kytkin kopan ja moottorin välistä tippuu jarrunestettä. Kytkimen toiminnassa ongelmia ja jarrunestettä hävittää. Ilmeisesti kytkimen työsylinteri vuotaa/rikki. Pitänee purkaa vaihdelaatikko irti mutta en tiedä onnistuuko. Riittääkö tila, että saa levitettyä riittävästi rakoa koneen ja vaihdelaatikon väliin. Pitääkö apurunko purkaa pois edestä että sopii tiputtamaan laatikon alas. Saisiko työsyliterin vaihdettua jostain raosta tiputtamatta koko laatikkoa alas? Mitä huomioitavaa laatikon irroituksessa?
Auto on tosiaan Galaxy MK2 2.0 tdci VM.2008 ja 6-lovinen manuaali loota.
Voisin arvata aika suurella varmuudella ettei mahdu ihan pienestä välistä ulos laatikosta koska painelaakerin pitää tulla kytkiakselista ulos ja sitä ennen aukaista kytkinkopan sisältä kiinnityspultit.
