Tässä vähän valmistellu oikeeseen talveen käyttistä tai winter beaterihan siitä on tullu, ku nykyään kesälle sen verran laadukkaampi kampe ollu ajossa
Duunipaikalla kietaisin varastosta löytyneet tänä vuonna paistetut GT Radialit noille 16" kesävanteille joissa oli sakkokuntoset kummit, jatkossa sitten tähän on vaan ne hunttivanteet kesälle joille tulee uudet kumit piahkoin.. Sain toki henkilökunta-alennuksen noihin, en nimittäin normaalisti laita 400e (tai no 500jotain nuo lienee asennettuna) renkaita talvikäyttöön. Joo onhan noi tunnettu runkovioistaan, mutta ei Nokian puolella aitaa oo ruoho vihreempää eikä viittiny Radaria tai RoadXää laittaa joita kans oli firmalla, niin mennään nyt tolla 3/5 renkaalla.
Onneksi ehdin vielä päivän jälkeen nykäistä alle, oli tommonen keli jossa ajoin takas kämpälle

Ja onpahan muuten hyvä pito noissa! Auto ei tahattomasti luista juurikaan, ei juutu ylämäkiin ja toisaalta kun sladittelee niin liukuminen ei jatku loputtomiin vaan vedon saa pidettyä päällä. Oikeestaan omassa tapauksessa lähinnä kaasunmodulaatio kysymys kuinka haluaa auton menevän. Jarrutuksetki mukavampia ku ei tartte jarruttaa 200m ennen risteystä ja muutoinki keula pitää eli pääsee tässäkin kohtaa Omega oikeuksiinsa
Tänään rasvasin näin sulan kelin aikaan kaikki lukot/mekanismit, myös konepellin

ja vähän kiisteltyä silikoonia ovitiivisteisiin (jos ruostuu niin sitte ruostuu, onneks oon harrastanu maalausta), huomenna nimittäin pakastaa, taas.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER