Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Huomasin, että Fokkerini penkkeihin oli ilmestynyt jotain p-askatahroja. Tahrat on sen verran häiritseviä, että niistä pitäisi päästä eroon.
Milläs ootte putsailleet autonne penkkejä/sisäverhoilua? Vaihtoehtojahan on paljon itsetehdystä kuivapesusta erikoisliikkeisiin asti mutta millä saisi kotikonstein parhaimman tuloksen. Minkä hintainen olisi viedä johonkin alan liikkeeseen pestäväksi?
Aikaisempaan autoon tein jonkinlaisen kuivapesun mutta siinä ei ollut väliä vaikka painepesurilla pessyt
Ei viitsisi lähteä kokeilemaan ihan sokkona, koska on aika ikävää jos penkit menee pilalle
Itse olen penkkejä pessyt Autoglymin Car interior shampoolla, toimii hyvin ja tuoksuu vielä paremmalle... Tosin penkit kostuu, joten kuivatus on paikallaan pesun jälkeen
Penkeissä olisi enemmän kuin muutama tahra eli pesemistä olisi. Höyrypesuria ajattelin itsekkin mutta en ole asiaan niin tarkkaan perehtynyt. Tietäjät valaiskoon asiaa
Muutenkin hyviä vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan
Tietääkö kukaan Kuopio- Keski-Suomi akselilla hyvää ja halpaa liikettä, jossa pystyisi penkit pesettämään?
Swarfegallakin lähtee varsinkin öljy- ja rasvatahrat, on lisäksi halpaa. Jos vaaleat penkit niin kannattaa kaikkia aineita kokeilla ensin johonkin "piilopaikkaan". 8)
No no! Swarfeegaa hieroo sormella tai rätillä tahraan, odottaa hetken ja kostealla rätillä tahra pois. Sama se on muillakin aineilla, siis sellaisilla jotka todella tehoaa! 8)
Itse olen luottanu aina pesufirmoihin jotka tekee putsailuja työkseen... Esim etupenkkien + etuovipahvien pesu maksaa noin 50 eeroo. Kun antaa ammattilaisten tehtäväxi ni työjälki on myös sen mukaista, koska tietävät mitä tekevät. Esim viimexi pyysin pesemään etupenkit + etuovipahvit, sekä otsonikäsittely (poltan röökiä autossa) maksoi muistaakseni 70 eeroo, olivat lisäksi pesseet kaikkien ovien karmit mikä on mielestäni hankala homma kotona kun ovat vaseliiniset koska käytän sitä saranoiden voiteluun... 8)