Jaahas näköjään muutki painaa peltihommia

No joo ei se Omega varmaan surkein aihio ole
Peltitöistä puheen ollen, kun aina sanotaan että ne on aikaa vievää eikä kannata tehdä käyttöautoon jne... niiiiiiiiiin tässäpä vähän sellanen fun fact:
Mulla meni ensi kertalaisena vastaavan korisen, mutta V6:lla varustetun Omegan huoltoihin (jakopää, venankopat, termostaatti, tulpat ym.) vastoinkäymisineen ja osien odotteluineen aikaa varmasti sama 3 viikkoa kun mitä on menny tähän helman ja kaaren korjausprojektiin. Ja maalien+korjauspeltien kustannuksetkin ovat puolet siitä mitä meni pelkkiin osiin tossa V6-ruuvamisessa.
Toki työtunteja tulee yhteen laskettuna enemmän peltitöissä, mutta toisaalta ne yleensä etenee koko ajan, koska omassa autossahan on olennaisinta ettei se olisi kovin pitkää jaksoa tallissa poissa ajosta

Jos purat konetta vaikka päivän ja odottelet kaksi viikkoa osaa maailmalta tai etsit sitä purkaamoilta, niin sen aikaa olet ajamatta, ei kiva

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER