Ajattelin kysellä hiukan neuvoja tästä, kun alkoi sillä tosiaan että jäähdytysnestettä häviä näin että kun pistää max niin päivän kun aja niin on min tasolla, eli mitenkään iso katoa ei ole ja jos tekee lyhyitä ajoja ei ollenkaan.
yhteenä aamuna auto ei käynistynyt ja hinuri vei korjamolle, mainitsin korjamolla että olen huomannut että nestettä häviää että voisiko liityy siihen. Korjaamo kuitenkin totesi että bensapumppu hajonnut ja vaihtoi sen. He väittää että ovat tutkinut vuoto juttuakin, mutta heidän mielestään se vuotaa moottoriin ja että kun sillä moottorilla on ajettu jo melkein 200000 km niin se olisi siinä että moottori alkaa hajomaan.
Moottoriin liityeen kyseiseen autoon on joskus laitettu väärät öljyt ja sentakia uiva jakohihna alkoi turpomaan, se huomattiin onneksi ajoissa näin että ei ehtinyt hajoa. Se tietysti vaihetiin, mutta mietin että jos toi vuoto liityy siihen moottoriin kuitekin voiko tämä liittyy jotenkin siihen aikaisempaan korjaukseen. Itse olen yritänyt etsiä vuoto kohta myöskin, mutta en ainakaan vielä ole löytänyt. Onko jotain kokemuksia tälläisestä, kaipais jeesiä