Pari updatea takaperin AA:n kanssa tapahtui tuota koko ajan, mut siihen riitti kun otti luurin irti piuhasta ja paineli hetken sitä näytön sammutusnappia.Frnz kirjoitti: ↑08 Tammi 2022 07:41 Saatiinpahan meidänkin melko harmittomaan 2019-malliseen Focukseen jotain vikaa aikaiseksi:
Radion keskinäyttö on mennyt mykäksi. Ihan kuin sitä näytön sammutuspainiketta olisi painettu. Kun autoon laittaa virrat, näytössä vilahtaa Fordin logo, mutta sitten se jää mustaksi. Radio toimi taustalla ja esim vikakoodeja auto ei anna. Ei kenelläkään olisi ideoita mistä tuollaista lähtisi selvittämään?
Varmaan marmoritiskille tästä on lopulta lähdettävä, mutta kun niilläkään ei ole nykyään koskaan aikaa "vähän vilkaista" vaan ajat menee viikkojen päähän.
Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tarkoitatko tällä Syncin updatea? Omalta osaltani olen täysin luovuttanut jo kauan sitten koska ne päivitykset ovat niin hitaita ja hankalia jopa usb-tikulta. Saati sitten OTAna joka ei koskaan valmistunut. Jos näyttöön saisi kuvan niin voisihan sitä päivitystä kokeilla vielä kerran.
Ajossa Focus Active 2019 & Fiesta Titanium 2020
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Re: Uusi Focus mk4 2018
AA = Android Auto, Googlen oma sovellus kännykkään joka mahdollistaa, että auto voi käyttää joitain kännykässä olevia ohjelmia ja esittää niiden tiedot keskikonsolin isolla näytöllä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tarkoitin kyllä syncin updateja. Pari päivitystä sitten tuota mustaa ruutua tuli todella paljon, mut nykyään yleinen syy mustalle ruudulle on AA:n kaatuminen, varsinkin pelien pelaamisen jälkeen menee usein jumiin.
Tikun kautta mä olen Sync päivitykset puskenut sisään,koska OTAna ei tule valmiiksi edes 4h ajon aikana vaikka yhteytenä on gigainen 5G yhteys mokkulan kautta jaettuna.
Nimimerkillä: kokeiltu on.
AA:sta sen verran, että sen toiminta on parantunut viimeisten päivitysten jälkeen - mitä nyt Wazen GPS sekoilee urakalla. Mut tämä keskustelu kuuluu toiseen threadiin.
Edit. Lainasin väärää viestiä, mut menköön näin.

Re: Uusi Focus mk4 2018
Tähänkin updatea.
Auto ollut mulla jo useamman viikon ja nyt toimii jopa S/S.
Antureita vaihdettiin ja niistä ei ollut apuja. Autokeskus sai vian toistumaan aina uudestaan kun autolla ajoi hetken,antoi sen seistä tunnin verran ja lähti uudestaan ajamaan.
Loppujen lopuksi syyksi paljastui buginen softa.
Nyt uudella softalla auto on toiminut hyvin ja kuten aikaisemmin mainitsin, niin jopa S/S toimii.

Myös autokeskus petrasi hommassa todella paljon.
Auto luovutettiin mulle henkilökohtaisesti perjantaina klo 20.30 ja sain pitää sijaisautoa siihen asti heidän piikkiinsä.
Sain myös kaikesta vaivasta vuoden tiepalvelun kaupan päälle, joten nyt voi turvallisesti kaahailla ympäriinsä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Voiko tästä tulla jossain sanomista? Tai muuttuuko kiinnitys jotenkin epätasaiseksi takereunasta?zimbe54 kirjoitti: ↑06 Tammi 2022 18:37Nostin penkin etureunaa lisäämällä holkit etummaisten kiinnityspulttien alle, olikohan jotain 15mm lisää. IKH:sta hain hieman pidemmät pultit. Asento muuttui ainakin minulle sopivammaksi, vaimokaan ei valittanut vaikka pituuseroa onkin.Penkin etureunaa nostaisin mielelläni hieman ylemmäs.
Nyk.: Ford Focus wagon ST-Line 1.5 A8 182hp
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Re: Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Pientä galluppia 2021 Focuksen tilanneille: milloin tilasitte, oletteko saaneet auton vai onko tilaus peruttu? Itse tilasin helmikuussa -21 1.5 litran koneella olevan Titanium Wagonin, eikä ole autoa vielä kuulunut. Alkuperäinen arvio oli toukokuu, sitten siirtyi kesälle ja syyskuulle. Jossain vaiheessa arvio tuotantokuusta oli marraskuu, nyt helmikuu. Myyjä jo tuskaili viime puhelussa, eikä meinannut ensin edes kertoa arviota, kun koko ajan vaihtuu.
Ilmeisesti toukokuun Focus-tilauksia (ja oletettavasti sitä uudempia) on ainakin peruttu? Jännittäviä aikoja. Kummasti mikrosiruja tuntuu kuitenkin hybrideihin ym. riittävän, liekö EU:lta tulossa penaltia, jos valmistetaan liikaa vanhoja polttomoottoriautoja..
Kaveri tilasi hybridi-Kugan joulukuussa, lupailivat maaliskuulle (mitä rohkenen epäillä), myyjä kuitenkin sanoi että priorisoivat vähäpäästöisempiä. Varmasti näin, mutta kyllähän tuo hieman syö miestä odotella vuoden päivät Focusta.. 
Ilmeisesti toukokuun Focus-tilauksia (ja oletettavasti sitä uudempia) on ainakin peruttu? Jännittäviä aikoja. Kummasti mikrosiruja tuntuu kuitenkin hybrideihin ym. riittävän, liekö EU:lta tulossa penaltia, jos valmistetaan liikaa vanhoja polttomoottoriautoja..


2022 Focus Titanium Wagon 1.5l 150hp A8
ex. 2019 Focus Titanium HB 1.5l 150hp A8
ex. 2019 Focus Titanium HB 1.5l 150hp A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Olikos täällä kukaan vaihtanu tuon vakio-EFB akun AGM-akuksi? Kävin jututtamassa paikallista akkudiileriä jonka luona pitää töidenkin takia pyöriä viikottain ja sanoi että uudessa Focuksessa voi olla ettei AGM-akku mahdu korkeutensa takia akkutilaan.
On 2cm korkeampi eikä siten mahtuisi sinne akkutilaan, AGM-akkua kun ei tehdä samalla korkeudella kuin EFB-akkua.
Olis kuulemma vaa paljon parempi webaston kanssa ja sain hyvän tarjouksen akusta mutta jos se ei sinne mahdu ni sit pitää tyytyä uuteen EFB:hen.
Tuo alkuperäinen akku kun varmaan alkaa oikeasti olla kaput, vaimo ajeli viikonloppuna yli 500km eikä tänä aamuna lähteny sit Webasto kuitenkaan käymään joten taitaa olla selvä peli.
Nollasivat kuulemma tuon BMS-anturin pari viikkoa sitten 60tkm huollossa mutta paljonpa näköjää auttoi..
On 2cm korkeampi eikä siten mahtuisi sinne akkutilaan, AGM-akkua kun ei tehdä samalla korkeudella kuin EFB-akkua.
Olis kuulemma vaa paljon parempi webaston kanssa ja sain hyvän tarjouksen akusta mutta jos se ei sinne mahdu ni sit pitää tyytyä uuteen EFB:hen.
Tuo alkuperäinen akku kun varmaan alkaa oikeasti olla kaput, vaimo ajeli viikonloppuna yli 500km eikä tänä aamuna lähteny sit Webasto kuitenkaan käymään joten taitaa olla selvä peli.
Nollasivat kuulemma tuon BMS-anturin pari viikkoa sitten 60tkm huollossa mutta paljonpa näköjää auttoi..

-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jäsen Tapiirilla on AGM:
Tapiiri kirjoitti: ↑02 Tammi 2022 11:14Pitää paikkansa, siksi olisikin mielenkiintoista saada vertailulukuja efb:stä, että onko noissa oikeasti eroa latautumisessa. Toki se on todellisuudessa aika hankalaa, pitäisi olla suunnilleen sama lämpötila ja varauksen lähtötaso, mielellään suunnilleen samanikäiset akutkin. Ihmeen vähän noista löytyy mitään mittaustuloksia.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑02 Tammi 2022 10:06 Sulla on se tavoitetila 90% ja AGM-akku.
Me tasamaan tallaajat ei päästä noihin lukemiin kovinkaan helposti.
Jos akku on -10... -15 asteinen ja webaston polton jälkeen olla vaikka 70% varauksessa niin prosentit nousevat ajossa todella hitaasti. Ihan matelemalla.
Edit:
Sitä olen aina ihmetellyt, että miksi tuo Focus lataa 14,8V jännitteellä, vaikka Vartan omilla sivuillakin on kuvaajat missä efb:tä pitää ladata 14,4v ja agm 14,8v. Tuskin tykkää efb kesähelteillä jos ladataan 14,8v jännittellä.
https://www.varta-automotive.fi/fi-fi/v ... varaaminen
Ettei olisi koko järjestelmä suunniteltu agm:lle, mutta sitten tuotannossa viimehetkellä vaihdettukin halvempi efb tilalle..
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mikset hae takuuseen uutta akkua?HMS77 kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 15:16 Olikos täällä kukaan vaihtanu tuon vakio-EFB akun AGM-akuksi? Kävin jututtamassa paikallista akkudiileriä jonka luona pitää töidenkin takia pyöriä viikottain ja sanoi että uudessa Focuksessa voi olla ettei AGM-akku mahdu korkeutensa takia akkutilaan.
On 2cm korkeampi eikä siten mahtuisi sinne akkutilaan, AGM-akkua kun ei tehdä samalla korkeudella kuin EFB-akkua.
Olis kuulemma vaa paljon parempi webaston kanssa ja sain hyvän tarjouksen akusta mutta jos se ei sinne mahdu ni sit pitää tyytyä uuteen EFB:hen.
Tuo alkuperäinen akku kun varmaan alkaa oikeasti olla kaput, vaimo ajeli viikonloppuna yli 500km eikä tänä aamuna lähteny sit Webasto kuitenkaan käymään joten taitaa olla selvä peli.
Nollasivat kuulemma tuon BMS-anturin pari viikkoa sitten 60tkm huollossa mutta paljonpa näköjää auttoi..![]()
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tuskin menee 3 vuotta vanha akku takuuseen..EeroH kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 17:22Mikset hae takuuseen uutta akkua?HMS77 kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 15:16 Olikos täällä kukaan vaihtanu tuon vakio-EFB akun AGM-akuksi? Kävin jututtamassa paikallista akkudiileriä jonka luona pitää töidenkin takia pyöriä viikottain ja sanoi että uudessa Focuksessa voi olla ettei AGM-akku mahdu korkeutensa takia akkutilaan.
On 2cm korkeampi eikä siten mahtuisi sinne akkutilaan, AGM-akkua kun ei tehdä samalla korkeudella kuin EFB-akkua.
Olis kuulemma vaa paljon parempi webaston kanssa ja sain hyvän tarjouksen akusta mutta jos se ei sinne mahdu ni sit pitää tyytyä uuteen EFB:hen.
Tuo alkuperäinen akku kun varmaan alkaa oikeasti olla kaput, vaimo ajeli viikonloppuna yli 500km eikä tänä aamuna lähteny sit Webasto kuitenkaan käymään joten taitaa olla selvä peli.
Nollasivat kuulemma tuon BMS-anturin pari viikkoa sitten 60tkm huollossa mutta paljonpa näköjää auttoi..![]()
Seuraavat osat eivät kuulu FordProtect- laajennetun
takuun piiriin:
• NORMAALIT KULUVAT OSAT – Apulaitteiden
hihnat, akut, jarrujen kitkapinnat, polttimot,
kytkinpinnat, pakoputket ja äänenvaimentimet
(katalysaattorit korvataan), varokkeet, lamput,
iskunvaimentimet, MacPherson-joustintuet,
renkaat ja pyyhkimen sulat.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä se voi mennä vieläkin..jos on oikeasti kuollut. Ford on jatkanut vastaan tuloa lataus ongelmien takia. Mulla ei mennyt kun ei ollut tarpeeksi huono.HMS77 kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 18:35Tuskin menee 3 vuotta vanha akku takuuseen..
Seuraavat osat eivät kuulu FordProtect- laajennetun
takuun piiriin:
• NORMAALIT KULUVAT OSAT – Apulaitteiden
hihnat, akut, jarrujen kitkapinnat, polttimot,
kytkinpinnat, pakoputket ja äänenvaimentimet
(katalysaattorit korvataan), varokkeet, lamput,
iskunvaimentimet, MacPherson-joustintuet,
renkaat ja pyyhkimen sulat.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ainakin Vartan AGM meni ihan heittämällä paikoilleen eikä ole ollut ongelmia. Äsken istuin 30min autossa webasto päällä Netflixiä katsoen kun odottelin poikaa treeneistä, katsoin sitten Forscanilla niin oli varaus tippunut 86->77 kun starttasin. Oli vissiin akku lämmennyt kun otti parhaimmillaan 75A virtaa, kotona oli jo 88%.HMS77 kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 15:16 Olikos täällä kukaan vaihtanu tuon vakio-EFB akun AGM-akuksi? Kävin jututtamassa paikallista akkudiileriä jonka luona pitää töidenkin takia pyöriä viikottain ja sanoi että uudessa Focuksessa voi olla ettei AGM-akku mahdu korkeutensa takia akkutilaan.
On 2cm korkeampi eikä siten mahtuisi sinne akkutilaan, AGM-akkua kun ei tehdä samalla korkeudella kuin EFB-akkua.
Olis kuulemma vaa paljon parempi webaston kanssa ja sain hyvän tarjouksen akusta mutta jos se ei sinne mahdu ni sit pitää tyytyä uuteen EFB:hen.
Tuo alkuperäinen akku kun varmaan alkaa oikeasti olla kaput, vaimo ajeli viikonloppuna yli 500km eikä tänä aamuna lähteny sit Webasto kuitenkaan käymään joten taitaa olla selvä peli.
Nollasivat kuulemma tuon BMS-anturin pari viikkoa sitten 60tkm huollossa mutta paljonpa näköjää auttoi..![]()
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kateudesta vihreänä....Tapiiri kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 19:11 Ainakin Vartan AGM meni ihan heittämällä paikoilleen eikä ole ollut ongelmia. Äsken istuin 30min autossa webasto päällä Netflixiä katsoen kun odottelin poikaa treeneistä, katsoin sitten Forscanilla niin oli varaus tippunut 86->77 kun starttasin. Oli vissiin akku lämmennyt kun otti parhaimmillaan 75A virtaa, kotona oli jo 88%.

Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Hep, hyvin mahtuu myös exiden Agm paikoilleen.
Focus 1.5 Ecoboost A8 182hv Active Wagon -19
Ex Focus 1.0 Ecoboost M6 125hv Titanium Wagon -19
Ex Focus 1.0 Ecoboost M6 125hv Titanium Wagon -12
Ex Mondeo 2.0 145hv Trend Hatchpack -07
Ex Focus 1.0 Ecoboost M6 125hv Titanium Wagon -19
Ex Focus 1.0 Ecoboost M6 125hv Titanium Wagon -12
Ex Mondeo 2.0 145hv Trend Hatchpack -07
Re: Uusi Focus mk4 2018
Olis varmaan pitäny vielä mainita että meillä siis pikkudiesel, jos tuolla on merkitystä akun sijainnin/tilan suhteen.
Mutta hyvä kuulla että ainakin joihinkin Focuksiin mahtuu.
Mutta hyvä kuulla että ainakin joihinkin Focuksiin mahtuu.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mahtuisko Optima jos itse pitää maksaa? Kestäiskö Focuksessa paremmin? Reilu parisataa 75ah. Ennenmuinoin laitettiin Optima kun tarvittiin virtaa..
Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium STW -16
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mitä muuten olet tykännyt autostanne? Ostitte uutena, paljonko nyt km? Mulla toinen on tuollainen hb pikkudiesel ja on pirun kiva auto. Vaihdan sen nyt uuteen farmariin kun ei takakonttiin mahdu mitään, muuten kyllä olen tykännyt. Just tuli 80tkm mittariin.
Re: Uusi Focus mk4 2018
No mikäs tuolla ajellessa. Uutena joo ostettiin, just käytettiin 60tkm huollossa. Mitään vikoja ei ole ollu poislukien nämä virtaongelmat. Mukava on ajoltaan edelleen ja nelihenkinen perhe on mahtunu matkustamaan kivasti kesalomareissutkin.
Nyt tosin vaimo on alkanu nurisemaan pienestä kontista, mutta kun meidän ajot on 90% vaimon työmatkaajoa ni eiköhän tolla pärjätä kunnes paali kutsuu.

Re: Uusi Focus mk4 2018
Niin ... viaksi ei lasketa esim. sitä, että uusi kone vaati öljynvaihtoa jo 5 tkm jälkeen, jolloin ongelma korjattiin öljyn vanhenemislaskuria rukkaamalla näissä ensisarjan autoissa.
Tehtaalta jatkossa tuleviin malleihin laitettiin sitten tilavampi öljypohja ja öljynvaihdossa menevän moottoriöljyn määräkin taisi nousta näille fiksatuille versioille
Tehtaalta jatkossa tuleviin malleihin laitettiin sitten tilavampi öljypohja ja öljynvaihdossa menevän moottoriöljyn määräkin taisi nousta näille fiksatuille versioille

Re: Uusi Focus mk4 2018
Pieni nosto sallittakoon, kun tämä viestini jäi useaksi tunniksi odottamaan uuden käyttäjätunnuksen hyväksyntää ja meni todennäköisesti monelta ohi. Edelleen kiinnostaa viimevuotisten tilausten kohtalo.mmhh kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 12:37 Pientä galluppia 2021 Focuksen tilanneille: milloin tilasitte, oletteko saaneet auton vai onko tilaus peruttu? Itse tilasin helmikuussa -21 1.5 litran koneella olevan Titanium Wagonin, eikä ole autoa vielä kuulunut. Alkuperäinen arvio oli toukokuu, sitten siirtyi kesälle ja syyskuulle. Jossain vaiheessa arvio tuotantokuusta oli marraskuu, nyt helmikuu. Myyjä jo tuskaili viime puhelussa, eikä meinannut ensin edes kertoa arviota, kun koko ajan vaihtuu.
Ilmeisesti toukokuun Focus-tilauksia (ja oletettavasti sitä uudempia) on ainakin peruttu? Jännittäviä aikoja. Kummasti mikrosiruja tuntuu kuitenkin hybrideihin ym. riittävän, liekö EU:lta tulossa penaltia, jos valmistetaan liikaa vanhoja polttomoottoriautoja..Kaveri tilasi hybridi-Kugan joulukuussa, lupailivat maaliskuulle (mitä rohkenen epäillä), myyjä kuitenkin sanoi että priorisoivat vähäpäästöisempiä. Varmasti näin, mutta kyllähän tuo hieman syö miestä odotella vuoden päivät Focusta..
![]()
2022 Focus Titanium Wagon 1.5l 150hp A8
ex. 2019 Focus Titanium HB 1.5l 150hp A8
ex. 2019 Focus Titanium HB 1.5l 150hp A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Toukokuussa tilattu, välillä sanoivat että ei tule mutta näillä tiedoin maanantaina oli tuotantopaikka. Ehkä ens kuussa luovutus.mmhh kirjoitti: ↑12 Tammi 2022 11:18Pieni nosto sallittakoon, kun tämä viestini jäi useaksi tunniksi odottamaan uuden käyttäjätunnuksen hyväksyntää ja meni todennäköisesti monelta ohi. Edelleen kiinnostaa viimevuotisten tilausten kohtalo.mmhh kirjoitti: ↑10 Tammi 2022 12:37 Pientä galluppia 2021 Focuksen tilanneille: milloin tilasitte, oletteko saaneet auton vai onko tilaus peruttu? Itse tilasin helmikuussa -21 1.5 litran koneella olevan Titanium Wagonin, eikä ole autoa vielä kuulunut. Alkuperäinen arvio oli toukokuu, sitten siirtyi kesälle ja syyskuulle. Jossain vaiheessa arvio tuotantokuusta oli marraskuu, nyt helmikuu. Myyjä jo tuskaili viime puhelussa, eikä meinannut ensin edes kertoa arviota, kun koko ajan vaihtuu.
Ilmeisesti toukokuun Focus-tilauksia (ja oletettavasti sitä uudempia) on ainakin peruttu? Jännittäviä aikoja. Kummasti mikrosiruja tuntuu kuitenkin hybrideihin ym. riittävän, liekö EU:lta tulossa penaltia, jos valmistetaan liikaa vanhoja polttomoottoriautoja..Kaveri tilasi hybridi-Kugan joulukuussa, lupailivat maaliskuulle (mitä rohkenen epäillä), myyjä kuitenkin sanoi että priorisoivat vähäpäästöisempiä. Varmasti näin, mutta kyllähän tuo hieman syö miestä odotella vuoden päivät Focusta..
![]()
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eikös uudistettuun malliin lisätty myös kus.. ..urearuisku?Freeze kirjoitti: ↑11 Tammi 2022 10:32 Niin ... viaksi ei lasketa esim. sitä, että uusi kone vaati öljynvaihtoa jo 5 tkm jälkeen, jolloin ongelma korjattiin öljyn vanhenemislaskuria rukkaamalla näissä ensisarjan autoissa.
Tehtaalta jatkossa tuleviin malleihin laitettiin sitten tilavampi öljypohja ja öljynvaihdossa menevän moottoriöljyn määräkin taisi nousta näille fiksatuille versioille![]()
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci