Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ford myy itsekkin noita eibachin spacereita eivätkä ne vaikuta takuuseen mitenkään.
Eiköhän takuu päde vai silloin kun ne on heidän kautta ostettu. En yhtään ihmettelisi vaikka näin olisi
OK,hyvä tietää...itselleni huollossa sanottiin että offset:in muuttaminen(väärä vanne)vaikuttaa takuuseen...no tuli tämäkin selväksi,Ford palikat niin kaikki OK
Harri
"Esko" Escort 1300 Sport -74,"Tauno" Taunus 2.0L -77,"Mustikka" Fiesta Titanium 82hv -10,"Mirri" Fiesta Sport Silver 134hv -12,nyt Fiesta ST 2018 248HP "Lumikki"
Eiköhän takuu päde vai silloin kun ne on heidän kautta ostettu. En yhtään ihmettelisi vaikka näin olisi
OK,hyvä tietää...itselleni huollossa sanottiin että offset:in muuttaminen(väärä vanne)vaikuttaa takuuseen...no tuli tämäkin selväksi,Ford palikat niin kaikki OK
Harri
Kyllä Harri sun takuut tais hävitä jo Revon asennuksesta lähtien
OK,hyvä tietää...itselleni huollossa sanottiin että offset:in muuttaminen(väärä vanne)vaikuttaa takuuseen...no tuli tämäkin selväksi,Ford palikat niin kaikki OK
Harri
Kyllä Harri sun takuut tais hävitä jo Revon asennuksesta lähtien
Niinpä...
Harri
"Esko" Escort 1300 Sport -74,"Tauno" Taunus 2.0L -77,"Mustikka" Fiesta Titanium 82hv -10,"Mirri" Fiesta Sport Silver 134hv -12,nyt Fiesta ST 2018 248HP "Lumikki"
Saksan hinnastosta löytyy tekniset tiedot. 155mhev powershift on sama aika 0-100 kuin vanha 182hv a8 ja powershift on nopeampi kuin vastaava manuaali. 125hv mhev arvot on samat manuaali vs powershift kun ennen a8 oli sekunnin hitaampi. Lisäksi powershiftilla saa vetää enemmän kuin manuaalilla tai vanhalla automaatilla.
EeroH kirjoitti: ↑02 Marras 2021 13:36
- Vaikka jostain mielestäni luin, että tähän ei saa DLR:n kanssa takavaloja palamaan, niin kyllä ne sieltä vain sai. Tämä on tämä mun "tavaramerkki": takavalot aina päälle. Päiväajovalot ajatuksena muuten on mielestäni aivan loistava, mutta ei tuo ettei takavalot pala.
Millä kikalla nuo takavalot saa palamaan päivävalojen kanssa?
Focus Active Wagon 1.0L Ecoboost M6
Ex Ford Focus 5 ov. 1.0L Ecoboost M6 titanium bsn
Freeze kirjoitti: ↑05 Marras 2021 11:56
Kääntämällä parkeille, on ainakin perusratkaisu. Nehän on samat valot keulassa kuin DRL:t.
No juu tämän minä tiesin Toki kyseessä on silloin pysäköintivalot kun keulan DRL:t menee himmeämmäksi eivätkä loista niin kirkkaasti kuten päiväsaikaan olisi suotavaa.
Focus Active Wagon 1.0L Ecoboost M6
Ex Ford Focus 5 ov. 1.0L Ecoboost M6 titanium bsn
No en saanut. Softa päivitys jonka piti korjata kaikki virranhallinta viat oli viallinen ja auto siksi sekaisin. Nyt tekevät uutta softaa ja sitä odotellaan…
Siellä se edelleen pajalla eikä mitään tietoa koska kunnossa.
90 tkm huollossa sanoivat, että seuraavassa huollossa voisi miettiä takapalojen vaihtoa, eli ainakin sen 105 tkm kestävät itsellä.
Mulle saa harkita jo toisia paloja 120tkm huollossa. Ilmeisesti aktiivi vakkari käyttää takajarruja vauhdin säätelyyn.. paljon taajama ajoa vakkari päällä. Saa nähdä kauanko levyt kestää.
Sanoinat 60-huollossa, että 5mm jäljellä takana.
Mua suoraan sanottuna ärsyttää se aktiivivakkarin jarruttelu.
Usein sormi käykin can-napilla ennakoivasti.
Mulle saa harkita jo toisia paloja 120tkm huollossa. Ilmeisesti aktiivi vakkari käyttää takajarruja vauhdin säätelyyn.. paljon taajama ajoa vakkari päällä. Saa nähdä kauanko levyt kestää.
Sanoinat 60-huollossa, että 5mm jäljellä takana.
Mua suoraan sanottuna ärsyttää se aktiivivakkarin jarruttelu.
Usein sormi käykin can-napilla ennakoivasti.
Sulla vissiin matkaajoa suurin osa? Joo kyllä sen ajaessa tuntee että se säätää jarrulla nopeutta mutta yllättävän nopeasti loppu palat.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
PiuhaPoikki kirjoitti: ↑05 Marras 2021 17:14
Sanoinat 60-huollossa, että 5mm jäljellä takana.
Mua suoraan sanottuna ärsyttää se aktiivivakkarin jarruttelu.
Usein sormi käykin can-napilla ennakoivasti.
Sulla vissiin matkaajoa suurin osa? Joo kyllä sen ajaessa tuntee että se säätää jarrulla nopeutta mutta yllättävän nopeasti loppu palat.
Mulla tulee noin puolet kilometreistä sahatessa Suomea päästä päähän muutaman kerran vuodessa.
Loput lähinnä työmatkaa josta taas puolet moottoritietä.
Renee kirjoitti: ↑05 Marras 2021 17:12
Taitavat tykätä autostasi kun eivät kotiuta sitä .3 viikkoa aika pitkä aika, onko kilauttaneet missä mennään.
Alkuun soittelivat mutta enää eivät. Keskiviikkona kävin vaihtamassa sijaisauton niin silloin sanoivat että uudelleen päivityslupaa ei ole saatu tehtaalta.
Renee kirjoitti: ↑06 Marras 2021 12:15
Jos oma auto on korjailussa minkä sijaisauton sait käyttöösi. Kyllä kurjia hommia kun ei tiedetä mitä pitäisi tehdä että auto toimisi kunnolla .
Eka oli fiesta ja sitten focus ja fiesta ja taas focus. Harmillista kun ainoa vetokoukullinen auto on pajalla.
EeroH kirjoitti: ↑02 Marras 2021 13:36
Nyt tuli viestiä että autoa ei tod näk valmisteta.
Tähänkään ei ole vielä tullut vahvistusta että tuleeko uusi auto vai ei. No sinänsä sama kun nykyinen seisoo pajalla niin eipä sekään kulu.
Näiden tapusten johdosta olenkin katsellut muita merkkejä, mites Octavia?
Itsekin katsellut Octaviaa. On kyllä varmasti tutustumisen arvoinen auto, vagarenalla kyllä kirjotellaan toimitusaikoja, n. 8kk ehkä. Aika pirun kauan mielestäni odotella autoa. Minkäs sille tosin mahtaa. Octavia kyllä todella hyvin jo varusteltu pelkällä style versiolla. Eikä hinta eroa focuksesta.
Tähänkään ei ole vielä tullut vahvistusta että tuleeko uusi auto vai ei. No sinänsä sama kun nykyinen seisoo pajalla niin eipä sekään kulu.
Näiden tapusten johdosta olenkin katsellut muita merkkejä, mites Octavia?
Itsekin katsellut Octaviaa. On kyllä varmasti tutustumisen arvoinen auto, vagarenalla kyllä kirjotellaan toimitusaikoja, n. 8kk ehkä. Aika pirun kauan mielestäni odotella autoa. Minkäs sille tosin mahtaa. Octavia kyllä todella hyvin jo varusteltu pelkällä style versiolla. Eikä hinta eroa focuksesta.
Pitää kysyä tarjous, mutta listahinnoilla on Ocu kalliimpi. 2l diesel lähtö yli 36k€, vetokoukku webasto yms niin 40k€. Bensa mhev lähtö yli 33k€
EkaFord97 kirjoitti: ↑06 Marras 2021 16:51
Itsekin katsellut Octaviaa. On kyllä varmasti tutustumisen arvoinen auto, vagarenalla kyllä kirjotellaan toimitusaikoja, n. 8kk ehkä. Aika pirun kauan mielestäni odotella autoa. Minkäs sille tosin mahtaa. Octavia kyllä todella hyvin jo varusteltu pelkällä style versiolla. Eikä hinta eroa focuksesta.
Pitää kysyä tarjous, mutta listahinnoilla on Ocu kalliimpi. 2l diesel lähtö yli 36k€, vetokoukku webasto yms niin 40k€. Bensa mhev lähtö yli 33k€
No mutta jos ei tarvitse mitään muuta skodalta ruksia kuin webasto niin silloin ei hinta karkaa nii kauas
Ennen BO hifit oli audio 59, nyt audio 70. Mikähän on muuttunut? Faceliftissä käynnistysnappi on siirtynyt entisen lämmityslaitteen paikalle, samoin keskikonsolin napit on siellä nyt.
EeroH kirjoitti: ↑07 Marras 2021 13:44
Ennen BO hifit oli audio 59, nyt audio 70. Mikähän on muuttunut? Faceliftissä käynnistysnappi on siirtynyt entisen lämmityslaitteen paikalle, samoin keskikonsolin napit on siellä nyt.
Hinta oli noussut reilusti..ja näyttö isompi.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ainakin 2020 vuosimallisessa Fiestassa BO hifit on ihan susi surkeat. Niissä ensimmäisissä subbari oli vararengaskotelossa ja tässä omassa siellä paksin oikean sivuverhoilua alla. Subbarille ei ole mitään erillistä omaa säätöä ja kaikki basso tuntuu tulevan jostain koelaudan alta.
EkaFord97 kirjoitti: ↑06 Marras 2021 16:51
Itsekin katsellut Octaviaa. On kyllä varmasti tutustumisen arvoinen auto, vagarenalla kyllä kirjotellaan toimitusaikoja, n. 8kk ehkä. Aika pirun kauan mielestäni odotella autoa. Minkäs sille tosin mahtaa. Octavia kyllä todella hyvin jo varusteltu pelkällä style versiolla. Eikä hinta eroa focuksesta.
Pitää kysyä tarjous, mutta listahinnoilla on Ocu kalliimpi. 2l diesel lähtö yli 36k€, vetokoukku webasto yms niin 40k€. Bensa mhev lähtö yli 33k€
Ocu n. 3500€ kalliimpi ja toimitusaika arvio 10kk.
Nyt kun siirryttiin talviaikaan niin mun auton kello on joskus kesäajassa ja joskus talviajassa.
Millähän asetuksilla tuon saisi pysymään jatkuvasti oikeassa ajassa? Onko muilla ollut samaa ongelmaa?