Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Joo mulla vei puheohjauksen pois toi päivitys,laitoin cyan Labs päivityksen oli helppo ja toimiva toisin kun Foortin onnettomat päivitykset se korjas kaikki ongelmat ja nyt on uusin Map kartta
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä se liittyy vie toimiessaan paljon virtaa . Webasto tarvitsee muutakin kun polttoainetta toimintaan. Vaikka Virranhallinta olisi kunnossa pitää varsinkin talvella olla tarpeeksi ajoa että lämmitykseen mennyt virtamäärä saadaan ladattua kylmään akkuun. S&S on ensimmäinen joka tippuu pois käytöstä kun varaustaso laskee. Avaimeton tippuu pois paljon webaston jälkeen akku todella tyhjä. Hätäpuhelu järjestelmän herjat ne vissiin sai korjattua.
[/quote]
Kyllä jaksat selittää mutta ei se faktoja muuta. Minulla ollut autoja n. 10 kpl -80 luvun lopulta lähtien joissa kaikissa polttoainelämmitin ja ei yhdessäkään autossa ongelmia akun riittävyyden kanssa. Mutta yllätys, uusi Focus ja nyt ei toimi mikään. Polttoainelämmitintä ei ole tarvinnut puoleen vuoteen, kiitos mukavan kesän. Mutta kun start/stop tai avaimeton ovien avauskaan ei toimi niin jotain vikaa täytyy olla, vai oletko eri mieltä? Miten se että autoon on asennettu polttoainenlämmitin jota ei edes käytetä niin voi aiheuttaa ongelmia näihin edellä kerrottuihin ongelmiin? Sitä minä en ymmärrä, ehkä sinä viisaampana sen minulle selvität! Ja näyttää olevan akun hallinnassa ongelmia sellaisillakin autoilla joissa ei ole edes polttoainelämmitintä. Mutta kun noin fiksu olet niin ehkä senkin osaat minulle selvittää. Tai siten vain sinäkin otat asioista hiukan selvää ja toteat faktat. Oletko muuten seurannut millaisessa varaustilassa akkusi on? Minä olen ja se seilaa 60 ja 100 % välillä. Ja tuo ei ole sitä mistä akku tykkää. Sen myönsi myös huolto. Ja kun muuta eivät keksineet vaihtoivat nyt akun takuuseen. Mutta eihän se akun vaihto auta siihen kun latauksenhallinta ei toimi. Akkuhan on taas paska vähän ajan kuluttua kun toimii vajaassa varauksessa.
[/quote]
Kyllä jaksat selittää mutta ei se faktoja muuta. Minulla ollut autoja n. 10 kpl -80 luvun lopulta lähtien joissa kaikissa polttoainelämmitin ja ei yhdessäkään autossa ongelmia akun riittävyyden kanssa. Mutta yllätys, uusi Focus ja nyt ei toimi mikään. Polttoainelämmitintä ei ole tarvinnut puoleen vuoteen, kiitos mukavan kesän. Mutta kun start/stop tai avaimeton ovien avauskaan ei toimi niin jotain vikaa täytyy olla, vai oletko eri mieltä? Miten se että autoon on asennettu polttoainenlämmitin jota ei edes käytetä niin voi aiheuttaa ongelmia näihin edellä kerrottuihin ongelmiin? Sitä minä en ymmärrä, ehkä sinä viisaampana sen minulle selvität! Ja näyttää olevan akun hallinnassa ongelmia sellaisillakin autoilla joissa ei ole edes polttoainelämmitintä. Mutta kun noin fiksu olet niin ehkä senkin osaat minulle selvittää. Tai siten vain sinäkin otat asioista hiukan selvää ja toteat faktat. Oletko muuten seurannut millaisessa varaustilassa akkusi on? Minä olen ja se seilaa 60 ja 100 % välillä. Ja tuo ei ole sitä mistä akku tykkää. Sen myönsi myös huolto. Ja kun muuta eivät keksineet vaihtoivat nyt akun takuuseen. Mutta eihän se akun vaihto auta siihen kun latauksenhallinta ei toimi. Akkuhan on taas paska vähän ajan kuluttua kun toimii vajaassa varauksessa.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Miten se voi olla 100% (eli reipas 12.7v), kunnei focuksen järjestelmä pitäisi päästää sitä yli 80%? Mulla on näissä molemmissa ollut virranhallinan kanssa ongelmia, eikä kummankaan akku ole vielä kertaakaan ollut auton itsensä lataamana yli 80% varauksessa.Karol kirjoitti: ↑26 Loka 2021 18:21
Kyllä jaksat selittää mutta ei se faktoja muuta. Minulla ollut autoja n. 10 kpl -80 luvun lopulta lähtien joissa kaikissa polttoainelämmitin ja ei yhdessäkään autossa ongelmia akun riittävyyden kanssa. Mutta yllätys, uusi Focus ja nyt ei toimi mikään. Polttoainelämmitintä ei ole tarvinnut puoleen vuoteen, kiitos mukavan kesän. Mutta kun start/stop tai avaimeton ovien avauskaan ei toimi niin jotain vikaa täytyy olla, vai oletko eri mieltä? Miten se että autoon on asennettu polttoainenlämmitin jota ei edes käytetä niin voi aiheuttaa ongelmia näihin edellä kerrottuihin ongelmiin? Sitä minä en ymmärrä, ehkä sinä viisaampana sen minulle selvität! Ja näyttää olevan akun hallinnassa ongelmia sellaisillakin autoilla joissa ei ole edes polttoainelämmitintä. Mutta kun noin fiksu olet niin ehkä senkin osaat minulle selvittää. Tai siten vain sinäkin otat asioista hiukan selvää ja toteat faktat. Oletko muuten seurannut millaisessa varaustilassa akkusi on? Minä olen ja se seilaa 60 ja 100 % välillä. Ja tuo ei ole sitä mistä akku tykkää. Sen myönsi myös huolto. Ja kun muuta eivät keksineet vaihtoivat nyt akun takuuseen. Mutta eihän se akun vaihto auta siihen kun latauksenhallinta ei toimi. Akkuhan on taas paska vähän ajan kuluttua kun toimii vajaassa varauksessa.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä jaksat selittää mutta ei se faktoja muuta. Minulla ollut autoja n. 10 kpl -80 luvun lopulta lähtien joissa kaikissa polttoainelämmitin ja ei yhdessäkään autossa ongelmia akun riittävyyden kanssa. Mutta yllätys, uusi Focus ja nyt ei toimi mikään. Polttoainelämmitintä ei ole tarvinnut puoleen vuoteen, kiitos mukavan kesän. Mutta kun start/stop tai avaimeton ovien avauskaan ei toimi niin jotain vikaa täytyy olla, vai oletko eri mieltä? Miten se että autoon on asennettu polttoainenlämmitin jota ei edes käytetä niin voi aiheuttaa ongelmia näihin edellä kerrottuihin ongelmiin? Sitä minä en ymmärrä, ehkä sinä viisaampana sen minulle selvität! Ja näyttää olevan akun hallinnassa ongelmia sellaisillakin autoilla joissa ei ole edes polttoainelämmitintä. Mutta kun noin fiksu olet niin ehkä senkin osaat minulle selvittää. Tai siten vain sinäkin otat asioista hiukan selvää ja toteat faktat. Oletko muuten seurannut millaisessa varaustilassa akkusi on? Minä olen ja se seilaa 60 ja 100 % välillä. Ja tuo ei ole sitä mistä akku tykkää. Sen myönsi myös huolto. Ja kun muuta eivät keksineet vaihtoivat nyt akun takuuseen. Mutta eihän se akun vaihto auta siihen kun latauksenhallinta ei toimi. Akkuhan on taas paska vähän ajan kuluttua kun toimii vajaassa varauksessa.Karol kirjoitti: ↑26 Loka 2021 18:21 Kyllä se liittyy vie toimiessaan paljon virtaa . Webasto tarvitsee muutakin kun polttoainetta toimintaan. Vaikka Virranhallinta olisi kunnossa pitää varsinkin talvella olla tarpeeksi ajoa että lämmitykseen mennyt virtamäärä saadaan ladattua kylmään akkuun. S&S on ensimmäinen joka tippuu pois käytöstä kun varaustaso laskee. Avaimeton tippuu pois paljon webaston jälkeen akku todella tyhjä. Hätäpuhelu järjestelmän herjat ne vissiin sai korjattua.
[/quote]
Ei tarvetta seurata kaikki toimii. Ei se viallisena 100% saavuta. Mistä seuraat näitä varaus tietoja?
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Minun kokemukset eivät taas ole ihan yhtä ruusuisia.
Sen takia ylläpitölaturit on tullut laitettua viimeisiin autoihin.
Paljonhan se on ajoprofiilistakin kiinni kenelle tulee virtaongelmia ja kenelle ei.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Itsellä ei ole ollut tasan yhdessäkään aikaisemassa autossani minkäänlaisia virta-ongelmia. Ei yhdessäkään. Kaikissa muissa autoissa webasto on huutanut joka päivä kylmillä ilmoilla useamman kerran. Koskaan ei virta ole loppunut. Focuksen romussa oli akunvaraus aina alhaalla ja webastolla ei tehnyt mitään. Auto lämpimässä tallissa, siitä 60km töihin. Ei puhettakaan, että olisi webasto toiminut kun piti lähteä takaisin kotio töistä. Surkea vitsi tuo koko Focus.
Ensimmäinen autoni koskaan, jossa myyjä suositteli akkulaturia heti uudesta, Minä huuli pyöreänä ihmettelin mihin helvettiin semmoista uudessa autossa tarvitaan ? No, se selvisi aika äkkiä. Pelkästään viimeisen 10-vuoden aikana ollut nyt 15-autoa joista 10 uutta. Millään ajaminen ei ole vit.....nut niin kuin tuolla joka nurkasta rämisevällä virrattomalla tekeleellä.
Ensimmäinen autoni koskaan, jossa myyjä suositteli akkulaturia heti uudesta, Minä huuli pyöreänä ihmettelin mihin helvettiin semmoista uudessa autossa tarvitaan ? No, se selvisi aika äkkiä. Pelkästään viimeisen 10-vuoden aikana ollut nyt 15-autoa joista 10 uutta. Millään ajaminen ei ole vit.....nut niin kuin tuolla joka nurkasta rämisevällä virrattomalla tekeleellä.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
[
Minun kokemukset eivät taas ole ihan yhtä ruusuisia.
Sen takia ylläpitölaturit on tullut laitettua viimeisiin autoihin.
Paljonhan se on ajoprofiilistakin kiinni kenelle tulee virtaongelmia ja kenelle ei.
[/quote]
Ei ole ajoprofiilista riippuvainen jos latauksenhallinta ei toimi, jos kesällä ajelee mökkimatkoja eikä toimi edes kesällä ovien avaimeton avaus niin turha selitellä mitään. Ja minullakin on 2 ylläpitolaturia kun on kalustoakin riittävästi. Muutaman kerran talvessa riittää lataus normaali autossa. Focus pitäisi olla jatkuvasti laturissa jos meinais talvella käyttää polttoainelämmitintä. Viime talvena latasin akun täyteen niin 2 päivä päästä ei polttoainelämmitin käynnistynyt kun ilmoitti akun matalasta varauksesta.
Minun kokemukset eivät taas ole ihan yhtä ruusuisia.
Sen takia ylläpitölaturit on tullut laitettua viimeisiin autoihin.
Paljonhan se on ajoprofiilistakin kiinni kenelle tulee virtaongelmia ja kenelle ei.
[/quote]
Ei ole ajoprofiilista riippuvainen jos latauksenhallinta ei toimi, jos kesällä ajelee mökkimatkoja eikä toimi edes kesällä ovien avaimeton avaus niin turha selitellä mitään. Ja minullakin on 2 ylläpitolaturia kun on kalustoakin riittävästi. Muutaman kerran talvessa riittää lataus normaali autossa. Focus pitäisi olla jatkuvasti laturissa jos meinais talvella käyttää polttoainelämmitintä. Viime talvena latasin akun täyteen niin 2 päivä päästä ei polttoainelämmitin käynnistynyt kun ilmoitti akun matalasta varauksesta.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sori, liioittelin vähän. Tällä hetkellä maksimit ollut 99%. Siihen on kaksi vaihtoehtoa, ctek:ltä löytyy BT liitännäinen palikka joka mittaa akun tilaa tai ihan mittaamalla yleismittarilla. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole. Siksihän se akun varaus heittelee kun ei ole kunnossa.
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Enhän minä niin väittänytkään.
Tuossa edellä puhuttiin menneistä autoista ja useammassa on ollut virran riittävyyden kanssa ongelmia yksinkertaisesti siitä syystä että virtaa kuluu enemmän kuin akku ottaa vastaan.
Tässä focuksessa taas virranhallinta ei aluksi toiminut. Todellisuudessa akussa on kyllä ollut virtaa kokoa ajan riittävästi mutta tietokone oli toista mieltä. Susi ja kiikkerä systeemi. Tuurilla toimii toisilla ja toisilla. ei.
Sitä on ihan turha väittää, että akussa kuuluu olla aina virtaa. Ei sitä vaan ole jos kulutus on toistuvasti suurempaa kuin tuotto ja akun kyky vastaanottaa on pakkasen vuoksi alentunut.
Esimerkiksi muutaman viikon -25'C pakkasjakso ja auto koko ajan ulkoruokinnassa. Se on vaan ihan eri juttu kuin lämpimässä tallissa lepuuttaminen.
Tämäkin fakta tuntuu joillain täällä unohtuvan aina hellekesän jälkeen. (Ei sinulla Karol)
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Faceliftin hinnastot netissä. Varusteiden hinnat kokeneet kovaa nousua.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Oli onneksi osa varusteista tullut vakioksi. Webasto vaan connection malliin ja 1200e.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eikös vanhassa ollut esim handsfree takaluukku kaikissa muissa paitsi trendissä vakiovaruste? Nyt saa vaik familypackin mukana.. Mutta se on hyvä että led ajovalot on nyt vakio kaikissa
Re: Uusi Focus mk4 2018
Uusi tulee kalliimmaksi kuin vanha samoilla varusteilla.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Voisi harkita silti jos tulee hyvä rahoitustarjous vastaan kuten rintajoupilla tällä hetkellä, mikä tosin loppuu nyt. Meillä 2019vm focus 5ov trend, ollaan kyllä tykätty eikä mitään ongelmaa puolen vuoden aikana. Minusta ford tuntuu ihan laadukkaalta autolta vaikka täällä saakin lukea jostain virranhallintaongelmista
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ymmärsin niin, että dieseleissä webasto on vakiona ja kevythybrideihin ei saa. Connected-varusteiseen sataheppaiseen perus-ecoboostiin maksaa 1341 e. Olisiko connectedissa vielä pieni näyttö ja vanhat lämpötilan säätimet

Re: Uusi Focus mk4 2018
https://www.ebay.de/itm/193595568876 Siinä olisi asialliset spacerit, ei tarvitse vaihtaa/katkaista pultteja ja saisi miedon levityksen. Etenkin Active kaipaa kun vanteet jää sisään.
Ajattelin jos laittaisi st linen 8x18 ja 225/45-18, 9mm lätyillä tulisi 12mm ulommas mitä vakio vanteet.
Ajattelin jos laittaisi st linen 8x18 ja 225/45-18, 9mm lätyillä tulisi 12mm ulommas mitä vakio vanteet.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ja takuut lepoEeroH kirjoitti: ↑01 Marras 2021 17:46 https://www.ebay.de/itm/193595568876 Siinä olisi asialliset spacerit, ei tarvitse vaihtaa/katkaista pultteja ja saisi miedon levityksen. Etenkin Active kaipaa kun vanteet jää sisään.
Ajattelin jos laittaisi st linen 8x18 ja 225/45-18, 9mm lätyillä tulisi 12mm ulommas mitä vakio vanteet.
Harri

Re: Uusi Focus mk4 2018
Ford myy itsekkin noita eibachin spacereita eivätkä ne vaikuta takuuseen mitenkään.hapelo kirjoitti: ↑02 Marras 2021 13:55Ja takuut lepoEeroH kirjoitti: ↑01 Marras 2021 17:46 https://www.ebay.de/itm/193595568876 Siinä olisi asialliset spacerit, ei tarvitse vaihtaa/katkaista pultteja ja saisi miedon levityksen. Etenkin Active kaipaa kun vanteet jää sisään.
Ajattelin jos laittaisi st linen 8x18 ja 225/45-18, 9mm lätyillä tulisi 12mm ulommas mitä vakio vanteet.
Harri
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ehkä pyöränlaakerin osalta jos siitäkään, ford myy eibachin spacereita itsekkin.hapelo kirjoitti: ↑02 Marras 2021 13:55Ja takuut lepoEeroH kirjoitti: ↑01 Marras 2021 17:46 https://www.ebay.de/itm/193595568876 Siinä olisi asialliset spacerit, ei tarvitse vaihtaa/katkaista pultteja ja saisi miedon levityksen. Etenkin Active kaipaa kun vanteet jää sisään.
Ajattelin jos laittaisi st linen 8x18 ja 225/45-18, 9mm lätyillä tulisi 12mm ulommas mitä vakio vanteet.
Harri
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eiköhän takuu päde vai silloin kun ne on heidän kautta ostettu. En yhtään ihmettelisi vaikka näin olisi

Focus ST -10 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Re: Uusi Focus mk4 2018
Siis mitä vittua?


Re: Uusi Focus mk4 2018
Osat kortilla siirtyvät tekemään faceliftiä..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jazzo kirjoitti: ↑03 Loka 2021 13:17No mulla on se tilanne, että ei ole näkynyt. Piti valmistua syyskuun lopulla, mutta super-optimistisena totean, että niin sen piti valmistua helmikuussakin.
Eniten ottaa päähän se, että nyt kauppaa tehdessä olisin tällaisessa tilanteessa jo odottanyt faceliftiä. Kääntöpuolena on se, että hinnat löyty lukkoon tammikuussa, niin minä(kin) olen voitolla![]()
Mää oon nyt pari päivää ajellut tammikuussa tilatulla rotiskolla. Siitä on tullut seuraavia huomioita:
- Titaniumissa ei ole enää aurinkolasikoteloa katossa. Monia ei varmaan haittaa, mutta mulla oli yksi ostopäätökseen vaikuttava tekijä titanium vs. active. Vähän harmittaa.
- Em.liittyen ratin vasemmalla puolella oleva ajovalokatkaisijan vieressä olevaa lokerikkoa ei enää ole.
- Hanskalokerossa ei ole enää "piippuhyllyä" ohjekirjakansiolle.
- Digitaalinen mittaristo vs. vanha. Väriä olisi kiva saada muutettua muutenkin kuin vaihtamalla jollekin muulle asetukselle. Samaten infonäytön sisäisiä sai muokata paremmin vanhassa. Variä pystyy vaihtaa mm. mustangissa. Ei olisi luullut oleva 100k€ hintalapun "varuste".
- Takaluukun kiinnimenomekanismi muuttunut mun mielestä paremmaksi.
- Tavaratilan verho muuttunut taas taka-askelin enemmän mk3.5 suuntaan. Mun mielestä parempi. Tai näin kuvittelen, koska mun mielestä ei ole samanmoinnen lerppa.
- Ziisus, en olisi millään uskonut kuinka hidas voi olla täälläkin monesti mainittu tuo automaagin suunnanvaihto.
- Vaikka jostain mielestäni luin, että tähän ei saa DLR:n kanssa takavaloja palamaan, niin kyllä ne sieltä vain sai. Tämä on tämä mun "tavaramerkki": takavalot aina päälle. Päiväajovalot ajatuksena muuten on mielestäni aivan loistava, mutta ei tuo ettei takavalot pala.
- Vanha tuli Michelin Primacy 195/65, niin tämä tuli Goodyearin 205/60.
Oliskohan siinä isoimmat ja nopeimmat huomiot.
Edit:typoja
Ajossa: 2024 Kuga ST-line X AWD,
Ex: Toyota Rav4 Plug-in AWD 2023, 2021 Focus 1.5 Ecoboost A8 Titanium Wagon, Focus 1.5 Ecoboost M6 Titanium Wagon (+14 muuta Fordia)
Ex: Toyota Rav4 Plug-in AWD 2023, 2021 Focus 1.5 Ecoboost A8 Titanium Wagon, Focus 1.5 Ecoboost M6 Titanium Wagon (+14 muuta Fordia)